5 důvodů, proč stojí za to mít letáky mezi propagačními materiály

Letáky stále mají sílu! Přestože digitální řešení se stále více šíří ve světě reklamy, má papír stále širokou skupinu příznivců, protože působí na lidské emoce lépe než virtuální svět. Podívejte se, proč byste neměli zapomenout na letáky při plánování marketingových činností.

Leták jako účinný nástroj propagace

Účinnost letáku jako propagačního materiálu je stále nezpochybnitelná. Jaké výhody pro podnikání nese tato forma reklamy?

1. Můžete snadno a rychle oslovit své publikum

Distribuce letáků není složitá. Určením oblasti a rozsahu akce můžete s informacemi oslovit konkrétní skupinu odběratelů, např. výběrem konkrétního zákaznického segmentu nebo jedné označené geografické oblasti.

2. Uvolněte kreativitu

Chcete, aby Váš leták vynikal a přitahoval pozornost publika? Většina letáků bude mít formát A4 nebo A5, ale můžete také vybrat nestandardní formáty. Využijte také jedinečných možností, které dávají zušlechtění - kombinujte matnou fólii nebo hedvábnou soft touch fólii s parciálním UV lakem, který zvýrazní nejdůležitější detaily na letáku.

3. Povzbuďte odběratele

Použijte leták ke zvýšení prodeje tím, že na něj umístíte jedinečný kód, který zákazník bude moci využít při zadávání objednávky. Zahrněte do obsahu výzvu k akci - pokud letákem informujete o nějaké nadcházející události, požádejte odběratele, aby o tom řekl také svým přátelům.

4. Zůstaňte v kontaktu se svým zákazníkem

Letáky Vám dávají velké možnosti personalizace, využijte to a ukažte, že znáte svého zákazníka! Obraťte se na odběratele jménem, nebo ukažte, že si pamatujete na jeho narozeniny, věnujte mu při této příležitosti další slevu, a speciální nabídku umístěte na personalizovaný leták. Váš klient si tohle jistě zapamatuje na dlouhou dobu!

5. Návratnost investice

Nízké výrobní náklady ve srovnání s jinými formami reklamy způsobují, že použití letáků při propagačních aktivitách je jednou z nejúčinnějších technik propagace a zaručuje uspokojivou návratnosti investice.