Letáky se i přes dlouholetou přítomnost na reklamním trhu těší neslábnoucí popularitě. Na tom není nic překvapivého - snadno se projektují, tisknou a distribuují. Skládané letáky mohou probudit představivost a povzbudit odběratele ke hře na hádání, co je na další stránce. Zjistěte, proč stojí za to mít ve svém marketingovém arzenálu skládané reklamní letáky!
Umění skládání letáků
Skládaný leták nejen musí zahrnovat nejcennější - z obchodního hlediska - obsah, jeho úkolem je také vyvolat u odběratele zvědavost. V rukou potencionálního zájemce bude tento druh propagačního materiálu - kromě jeho hlavní funkce, tedy nosiče informací - také zajímavým prvkem, který vtáhne lidi do hry objevování toho, co je skryté.
Letáky mohou být složeny do písmene "C", "Z", do harmoniky, okna nebo karty. Více stran znamená více příležitostí k prezentaci značky nebo nových produktů v nabídce. Nezapomeňte na zajímavou zprávu, přitahující oko barvy a zušlechtění.
Proč stojí za to mít letáky?
Distribuce letáků je efektivní způsob, jak snadno oslovit velkou cílovou skupinu. Učiňte obsah letáku uživatelsky přívětivým a vytvořte originální design, který bude povzbuzovat ke seznámení se se stránkami, které čtenář objeví až po jeho rozložení.
Skládané letáky jsou také ekonomickým přístupem k marketingu. Nízké výrobní náklady, vysoká účinnost a velké možnosti ohledně konečného vzhledu letáku jsou jen některé z výhod. Chcete se dozvědět více? Kontaktujte náš zákaznický servis.