Jak vybrat katalog?

Chcete vyčnívat z davu a prezentovat svou nabídku atraktivním způsobem? Vyberte tradiční tištěný katalog. Tento produkt má díky své účinnosti při ovlivňování vnímání zákazníků své příznivce v každém odvětví podnikání. Jak vybrat a vytvořit perfektní katalog?

Reklamní katalogy - potenciál prvního dojmu

Katalog "šitý" na míru Vašeho podnikání je nejlepší vizitkou na mezinárodních trzích, investičních setkáních a konferencích. Atraktivní obsah, vhodně zvolené barvy a vysoká kvalita jsou klíčem k vytvoření cenných vztahů.

Potenciál sešívaných katalogů - v závislosti na druhu podnikání - lze využit následujícím způsobem:

  • jako doplněk k konferenčnímu balíčku,
  • jako prvek přímého marketingu (doručení tradiční poštou),
  • jako prvek výstavy v kanceláři nebo stacionárním obchodě,
  • jako účinný nástroj pro prezentaci portfolia.

Sešívané katalogy - jak jsou vyrobeny?

1. Výběr formátu

Katalog na výšku, na šířku nebo možná čtvercový? Nastavte formát, který nejlépe vyhovuje Vaší vizi prezentace nabídky. Pamatujte o správném umístění obsahu a fotografií.

2. Druh papíru

Výběr papíru můžete zvážit z hlediska hmotnosti a druhu, který ovlivní cenu tisku.

3. Obálka a zušlechtění

Obálka katalogu může být zdoben lesklou nebo matnou fólií, soft touch nebo fólií a parciálním UV lakem. Dosáhnout zajímavého účinku bude snadnější, pokud vyberete různé druhy zušlechtění.

4. Druh vázání

V tomto případě se jedná o hřbetové sešívání pomocí plochých spon nebo s očkem. Takové řešení zaručuje trvanlivost a bezpečnost všech navzájem propojených stránek i při dlouhodobém provozu složky.

Již víte, jaké parametry je třeba vzít v úvahu při projektování katalogu. Realizujte svůj nápad a překvapte zákazníky zajímavým materiálem a vysokou kvalitou tisku.