Popularita bannerů neoslabuje. Stále jsou jedním z nejoblíbenějších nástrojů používaných ve venkovní reklamě. Jasný vzkaz, který dosáhne většího publika a bude viditelný z velké vzdálenosti, je jednou z nejdůležitějších výhod tohoto reklamního nosiče.
4 výhody jednostranných bannerů
1. Větší viditelnost a lepší prodej
Bannerů si zákazníci všimnou okamžitě. Zájemci budou postupovat podle pokynů umístěných na banneru - zavolají, navštíví webovou stránku nebo si stáhnou aplikaci. Navíc, i když si produkt nekoupí, je velká šance, že si zapamatují, co viděli dříve.
2. Silná značka
Bojujete o silnou pozici na trhu? Bannery Vám mohou s tím pomoci - vybraný produkt můžete současně inzerovat na různých místech a v různých obdobích, takže potenciální zákazníci si Vás postupně všimnou a budou Vás pamatovat. Všimněte si, že i největší a nejznámější značky stále používají tuto formu reklamy k propagaci novinek ve svých nabídkách.
3. Budování povědomí mezi zákazníky
Budování povědomí o značce je namáhavý a časově náročný proces. Mít transparenty na atraktivních místech ve městě by určitě pomohlo. Kombinujte venkovní reklamu s jinými formami propagace, abyste efektivně oslovili další skupinu odběratelů.
4. Banner je nákladově účinný, rychle se tiskne a snadno se instaluje
Reklamní plachta je skvělé řešení, pokud chcete optimalizovat výdaje na reklamu a s omezeným rozpočtem plánujete oslovit širokou škálu potenciálních zákazníků.
Nemáte ještě vlastní banner? Vytvořte si svůj jedinečný projekt a my připravíme vše ostatní!