Jak pozitivně zlepšit nákupní zážitky osob, které si objednávají Vaše produkty prostřednictvím internetu? Níže na Vás čeká balíček inspirativních příkladů. Čerpejte, adaptujte, objevujte nové a nápady realizujte s námi – v tisku.
Na látce se nic neztratí
Bavlněná reklamní taška je nadčasovým gadgetem, jehož životnost přesahuje průměrnou životnost papírové visačky nebo samolepky. Můžete si ji potisknout celou, vybrat barvy látky a úchytů odpovídající danému projektu. Taška s potiskem bude fungovat jako dárek, zdarma přidaný k objednávkám v určité hodnotě nebo jako samostatný produkt v nabídce Vašeho internetového obchodu.
Objednejte si bavlněné tašky podle vlastního návrhu.
Dobrý tvar na dlouho
Tašky s potiskem jsou širší kategorií, patří sem rovněž tašky papírové, které už dávno nejsou doménou gastronomie nebo oděvního průmyslu. Papírová reklamní taška úspěšně nahradí balicí papír nebo vyhrazenou produktovou krabici v zásilce, navíc je opakovaně použitelná, což zvyšuje její užitnou hodnotu.
Více variant papírových tašek naleznete v Justprint.
Klíčová role obalu
Dobrý design má sílu přitažlivosti! Pokud obal skutečně vypadá tak atraktivně jako fotografie v internetovém obchodě, je šance, že získáte extra body v kategoriích důvěryhodná a autentická značka. Za pozornost stojí jak produktové, tak přepravní boxy, které hrají důležitou roli při vnímání značky a hodnocení nákupní zkušenosti. Zajímavé obaly jsou katapultem pro zintenzivnění aktivit v oblasti brand advocacy (spontánní unboxingy, doporučování obchodu jiným osobám, kladné názory na produkty nebo obchod a další branding v síti – to vše bez dodatečných nákladů na reklamu).
Krabičku typu kostka si můžete objednat v Justprint.
Poštovní krabička s celoplošným potiskem může být hromadným nebo přepravním obalem (v tomto případě se bude hodit i ochranná páska s potiskem).
Na detailech a dodatcích záleží
Projekt Sofie Tkaczyk pro značku AMAPOLA zajímavě využívá průřez polygrafickými produkty, které dokonale odpovídají vzorci e-commerce. Na vizualizacích uvidíte již zmíněnou potištěnou pásku, chránící poštovní krabičky, balicí papír a samolepky, které fungují jako plomby.
Použité produkty:
Zůstaňte se zákazníkem déle – přidejte do zásilky své samolepky
Samolepky stejně dobře zůstanou na podkladu jako i v paměti, proto se vyplatí je přidávat do každé zásilky s objednávkou. Umístěte na ně logo nebo nějaký vtipný motiv odkazující na identitu značky – čím úspěšnější projekt navrhnete, tím větší je šance, že samolepky rychle opustí čtyři stěny krabice a vydají se dobýt svět, nalepené na pouzdře telefonu, zápisníku nebo batohu.
Nejprve nápad a dobrý design
Tento princip je klíčem k úspěchu v tištěném marketingu. Začněte s promyšleným grafickým návrhem, který bude dobře fungovat s mnoha tiskovými formáty. To je dokonale ilustrováno níže uvedeným příkladem, ve kterém jsou v jedné vizuální linii navrženy mimo jiné skládané karty, vizitky a poukázky. Každou z těchto věcí můžete vložit do zásilky, čímž obohatíte obsah a přidáte skutečnou hodnotu objednávce.
Zobrazit:
Další polygrafické produkty pro elektronický obchod najdete v vyhrazené kategorii „E-commerce“ na Justprint.
Zdroje grafik:
https://www.behance.net/gallery/136057307/Small-Town
https://www.behance.net/gallery/84664705/Paperbag
https://www.behance.net/gallery/158879369/Huggelys-Candle-Packaging-design
https://www.behance.net/gallery/158005839/Fitthree
https://www.behance.net/gallery/132838879/Branding-AMAPOLA
https://www.behance.net/gallery/134879737/Lucid-Brand-Identity-Merchandise
https://www.behance.net/gallery/46059733/mumdays