Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignObaly a krabiceTipyTiskZajímavosti

Kreativní balení v různých obchodních modelech

autor Justprint 16 března 2023
autor Justprint 16 března 2023 0 komentář

Jakým způsobem balit, abyste byli byli zapamatováni? Může obal pozitivně ovlivnit nákupní zážitek a vnímání značky?

Obaly jsou všude. Používají je společnosti podnikající ve stacionární formě, jakož i firmy působící v modelu ecommerce. V menší míře, ale přece — obaly se objevují i tam, kde je podnikání založeno na službách. Podívejte se, jak je kreativně využít v různých obchodních modelech.

Scénář 1: Fyzické produkty prodávané online

Značka, která prodává online, může úspěšně využívat obaly a tištěné poštovní materiály jako další reklamní prostor a prostor pro komunikaci s těmi, kteří kupují její výrobky. K dispozici je celá řada tiskařských návrhů — od obalů na výrobky až po přepravní krabice, kurýrní obálky, poukázky, průkazy nebo potištěné papírové tašky.

Níže: Minimalistické krabice na výrobky z lehkého kraftového papíru.

krabice na výrobky z lehkého kraftového papíru
Projekt a fotografie: © DOMINGO. ™

Prémiové krabičky s víkem a papírové tašky s grafikou vztahující se k olejovému složení kosmetiky.

papírové tašky s grafikou
Projekt a fotografie: © DOMINGO. ™
krabičky s víkem
Projekt a fotografie: © DOMINGO. ™

Viz prémiové papírové tašky.

Obrovskou oblastí pro personalizaci jsou také obaly a další tiskoviny pro elektronický obchod. Personalizované balení (navržené tak, aby na něj bylo možné před odesláním doplnit jménmo nebo poděkování) nebo personalizované poukázky se jmenovitým slevovým kódem úspěšně fungují jako součást marketingu založeného na hodnotě, zlepšují retenci a posilují vazbu mezi značkou a kupujícími.

Přečtěte si také ↓

Zabalte to do papíru! Vedle těchto obalů neprojdete lhostejně!

Scénář 2: Fyzické produkty prodávané v obchodě

Balení nákupu v kamenných obchodech může výrobku přidat na hodnotě, pokud se neomezuje na pouhý plastový sáček. Balicí papír s logem značky nebo reklamní taška, která je stejně atraktivní jako samotný výrobek, může zvýšit hodnotu zakoupeného zboží a vytvořit pocit, že k nákupu bylo přidáno něco navíc. Balení zboží na místě má jisté kouzlo — vytváří dojem, jako by šlo o dárek, a kdo z nás je nerad dostává?

V knihkupectví Jose Barba Librero vědí, jak využít sílu obalu a postarat se o to, aby každé nákupy působily jako narozeniny.

Balicí papír s estetickým potiskem
Projekt a fotografie: © TORO PINTO

Balicí papír s estetickým potiskem souvisejícím s vizuální identitou knihkupectví. Svůj vlastní si můžete objednat zde. Podívejte se také na doplňkový produkt. 🙂

reklamni taska
Projekt a fotografie: © TORO PINTO
reklamni taska
Projekt a fotografie: © TORO PINTO

Hladké kraftové tašky – podobné si můžete objednat zde.

Podívejte se na další propagační tašky.

Scénář 3: Fyzické produkty prodávané v hybridním modelu (online a offline)

Často se stává, že se značka neomezuje na jeden prodejní kanál. Výrobky lze zakoupit v kamenných obchodech i online. Pokud tomu tak je, rozšiřuje se také spektrum tiskařských produktů, které lze použít v procesu balení a přepravy a v marketingových aktivitách. Krabičky na výrobky bude možné sjednotit v obou kanálech (stejné pro kamenný i internetový obchod), což ušetří výrobní náklady.

Ve fázi balení se věci mohou lišit a pro ty, kteří nakupují na obou místech, je vhodné rozlišovat — potištěné papírové tašky budou vhodné pro výrobky zakoupené v obchodě, zatímco vyztužené řezané poštovní krabice budou dobře fungovat online, aby ochránily zásilku před poškozením.

Níže: Minimalistické dárkové krabice na výrobky z přírodního kartonu s jemným potiskem Pantone 7404 C a řezané krabice ze silnější suroviny určené k přepravě (žluté s šedým potiskem).

Minimalistické dárkové krabice na výrobky
Projekt a grafika: © Serhii Shakh

Poštovní sada je doplněna kurýrními obálkami, které doplňují vizuální identitu značky. Teplá a tlumená paleta barev odpovídá vlastnostem výrobků a připomíná relaxaci v moderním domácím prostředí.

 Zásilkové obálky
Projekt a grafika: © Serhii Shakh

Objednáváte si u nás obaly? Podívejte se na YouTube na návody.


Scénář 4: Služby (bez fyzických produktů)

Služby nelze zabalit, ale zážitek z nakupování ano. Tištěný dárek na úvod podpoří dobrý vztah s osobou na druhé straně obchodního vztahu. Zaslání i skromného balíčku sestávajícího z poznámkového bloku, pera, minikatalogu s prezentací služeb a bavlněné tašky s logem značky je přínosem pro dobrou pověst, a to ještě před zahájením spolupráce.

Podobné sady se používají nejen u klientů a zákazníků, ale stále častěji také u zaměstnanců. Uvítací balíčky u příležitosti prvního pracovního dne nebo dárkové krabičky k výročí jsou investicí do image značky, která tak získává v očích těch, jež sledují její aktivity v oblasti budování značky zaměstnavatele, i samotných zaměstnanců.

Štědře: uvítací balíčky navržené pro společnost LG společností STUDIO SAWORL.

uvítací balíčky
Projekt a grafika: © STUDIO SAWORL
dárkové krabičky
Projekt a grafika: © STUDIO SAWORL
poznamkove bloky
Projekt a grafika: © STUDIO SAWORL

Další inspiraci pro balení najdete zde ↓

Dobře propracovaný e-commerce

Zdroje projektů uvedených v článku:

https://www.behance.net/gallery/134755385/Kyma

https://www.behance.net/gallery/155858045/Alma-Natural-Care

https://www.behance.net/gallery/97743219/LG-U-Welcome-Kit

https://www.behance.net/gallery/100449695/JOSE-BARBA-LIBRERO-VINTAGE-BOOK-STORE

baleníbavlněné tašky s potiskemObalové materiályobaly a krabicepapírové sáčkypro grafické designéryreklamní taškyreklamní tašky s potiskemreklamní tisktisk obalůtisk onlinetiskarsky bestsellertrendy v grafickém designu
0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Nadčasová bezpatková písma ve formátu Bold
Následující článek
Jak efektivně tisknout? Zajímavá fakta a tipy pro tisk

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru