Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignReklamní katalogyTipyTiskZajímavosti

Jak navrhujete obsah v katalozích?

autor Justprint 5 dubna 2023
autor Justprint 5 dubna 2023 0 komentář

Jakým obsahem naplnit katalog? Podívejte se na 3 návrhy pro 3 různá odvětví a vytvořte si vlastní dokonalou kompozici.

1. Designové studio

Krásné obrázky budou stejně důležité jako text. Při navrhování dbejte na rovnováhu mezi oběma formami komunikace.

Příklad tematické struktury katalogu:

1. O nás / O společnosti

Použijte pravidlo „spíše náznak než román“. Nepřehánějte to s nadbytečným textem na začátku – to nejdůležitější se přece skrývá na následujících stránkách.

2. Služby nebo produkty / produktová řada

Prezentujte svou nabídku v souladu s grafickým prostředím katalogu. Pokud toužíte po minimalistickém vzhledu, který je spojen s prémiovým segmentem, ponechte si i v této části lehkost. Princip 1 výrobek – 1 dvojstrana bude fungovat dokonale. Přidejte vysoce kvalitní obrázky a zkombinujte je se základními odstavci textu, které obsahují pouze nejdůležitější informace o Vašich produktech nebo službách.

3. Popis procesu návrhu

V designu je samotný proces vytváření služby nebo produktu stejně zajímavý jako to, co je jeho výsledkem. Ukažte, jak pracujete, a stručně popište jednotlivé fáze od konceptu po výrobu.

4. Testimoniál

Recenze zákazníků pomohou rozhodnout se, zda koupit nebo spolupracovat. Využijte této příležitosti ve svém reklamním katalogu.

5. Kontakt

Použijte vnitřní stranu obálky na konci katalogu nebo poslední stranu. Další řešení najdete v dalším projektu v tomto článku.

Níže: Katalog ateliéru specializujícího se na interiérový design.

✅ Vyobrazený produkt: sešívaný katalog.

katalog
Design a fotografie: © Ta ko
katalog
Design a fotografie: © Ta ko
katalog
Design a fotografie: © Ta ko
katalog
Design a fotografie: © Ta ko

2. Společnost poskytující služby – IT sektor

Služby jsou segmentem trhu, kde záleží na kompetencích. V katalogu firmy poskytující služby bude text důležitější než obrázky, které můžete zajímavě uspořádat ve formě seznamů, časových os nebo infografiky.

Příklad tematické struktury katalogu:

1. Představení / O společnost

Použijte celou dvojstranu. Na jednu stránku umístěte typické informace pro sekci „O nás“ a na druhou představte poslání a vizi, které celek úhledně uzavřou.

2. Oblasti působení

IT je široký obor, proto si hned na začátku určete oblasti působení, abyste neplýtvali časem lidí nebo firem, kteří hledají něco úplně jiného.

3. Poradenství a služby

Obsah prezentujte v krátkých textových blocích nebo, pokud nevyžadují popis, ve formě názvů v kombinaci s grafickými prvky vztahujícími se k dané službě.

4 Kompetence

Pokud nabízíte služby, je to naprostá nutnost – koneckonců je to vaše konkurenční výhoda a ve stejném oboru působí mnoho podobných společností.

5. Partneři

Pokud spoluvytváříte služby s jinými společnostmi, naplánujte sekci, kde o tom budete hovořit. I to může být pro prodej rozhodující informace.

6. Zákazníci

Tuto část můžete zajímavě graficky uspořádat tak, že místo textu uvedete loga.

7. Kontakt

Na vnější stranu zadní obálky uveďte své kontaktní údaje. Jedná se o pohodlné řešení, které od osoby hledající tyto informace nevyžaduje další úsilí.

✅ Pro tento typ publikace se hodí buď spirálový, sešívaný, nebo lepený katalog.

katalog
Design a grafika: © Brity Creatiive
katalog
Design a grafika: © Brity Creatiive
katalog
Design a grafika: © Brity Creatiive
katalog
Design a grafika: © Brity Creatiive

3. Posilovna

Nic nepovzbudí lidi k nákupu tréninkových plánů nebo permanentek do posilovny více než dobře vizualizované výsledky cvičení. Nabídkový katalog tělocvičny nebo sportovního centra by měl být papírovým vyzařováním přínosů sportu.

Příklad tematické struktury katalogu:

1. Úvod

Zde uveďte dvě věty o společnosti, které rozvedete v další části, nebo motivační citát či slogan, který povzbudí zájemce, aby se podívali na další stránku katalogu.

2. O nás

Rozšiřte to, co se již o společnosti objevilo v úvodu, nebo přidejte další informace. Obsah musí být krátký, ale zásadní.

3. Vize a poslání

Ukažte, že Vám jde o víc než jen o prodej sportovních služeb. Pokud je součástí vašeho podnikání propagace zdravého životního stylu nebo se snažíte zlepšit pohodu a sebevědomí svých klientů, není lepší místo, kde o tom mluvit.

4 Nabídka/balíčky školení

Katalog slouží k podpoře prodeje, proto se nebojte věnovat této části více prostoru než ostatním. Prezentujte jednotlivé služby na speciálních tabulkách a doplňte text fotografiemi na pozadí. Na konci oddílu můžete vytvořit přehled různých možností balíčků ve formě tabulky.

5. Vybavení

Přemýšlejte o lidech, kteří budou chtít využívat pouze posilovnu. Informace o dostupném vybavení pro ně budou stejně důležité jako informace o nákladech na předplatné.

6 Tým

Běžecké pásy a tréninkové místnosti jsou polovinou úspěchu sportovního centra. Druhým je personál. Ukažte jej v akci, nejlépe při interakci se zákazníky. Této sekci můžete také věnovat více prostoru a představit profily jednotlivých školitelů a trenérů.

7. Proč trénovat s námi?

Uveďte čísla a údaje – kolik lidí ve vašem centru trénuje, jak často servisujete vybavení, kolik skříněk je v šatnách nebo volných běžeckých pásů v době největšího vytížení posilovny.

Pozvěte někoho, kdo ve vašem sportovním centru prošel proměnou, aby přispěl do této části katalogu a je připraven o své proměně vyprávět světu. Skutečné úspěchy motivují více než 5 hvězdiček na Googlu (i když ty jsou také důležité).

8. Kontakt

Kontaktní údaje můžete uvést na konci nebo na každé stránce katalogu v podobě „zápatí“ – toto řešení bude dobře vypadat v horizontálním uspořádání.

✅ Vaše nabídka se nevejde na několik stránek? Vyberte si sešívaný katalog.

katalog
Design a grafika: © Md Ashikuzzaman
katalog
Design a grafika: © Md Ashikuzzaman
katalog
Design a grafika: © Md Ashikuzzaman
katalog
Design a grafika: © Md Ashikuzzaman

Zdroje grafiky a návrhů:

https://www.behance.net/gallery/164492243/Luxury-Brochure-Design-for-The-Brownstone?tracking_source=for_you_logged_in_feed_recommended

https://www.behance.net/gallery/142582847/Profile-Company-Software

https://www.behance.net/gallery/160834141/This-is-This-is-Sport-Training-Centre-Brochure

pro grafické designéryReklamní katalogytisk katalogutisk onlineTisk reklamních katalogůtiskarsky bestsellertrendy v grafickém designu
0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Veletrhy, konference, akce. Připravte si je s námi!
Následující článek
Tištěné materiály pro e-commerce. Inspirace a příklady

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru