Toto je text ze série Najdi rozdíl, ale trochu obráceně, protože v případě produktů uvedených v nadpisu to bude těžké najít. Připravte se na žonglování s pojmy, jako je magazín, brožura a katalog, které jsou ve skutečnosti v polygrafickém průmyslu synonymem.
Reklamní brožury jsou rovněž katalogy a naopak
Každá tiskárna je nazývá jinak. Stejný polygrafický produkt může mít různé názvy, ale poté, co vyjde z tiskového stroje nebo vazárny, může být úplně stejný. Takovým extrémně expresivním příkladem je katalog, tedy publikace skládající se z minimálního počtu stran s přední a zadní obálkou, ve specifickém formátu, šitá, lepená nebo na spirále. Podobnou definici a technickou specifikaci najdete v případě brožury, magazínu nebo dokonce časopisu. Těmito názvy můžete zaměnitelně označovat stále stejný produkt.
Bez ohledu na objem, formát nebo papír, který si vyberete – brožura, katalog a magazín jsou technicky jeden a tentýž produkt.
Reklamní brožury
Ty se nijak neliší od magazínu nebo katalogu, přesto jsou někdy zaměňovány například s tiskařským produktem, jako jsou např. skládané letáky . Je vidět, že ve společnosti panuje zažitý názor, že brožura je tenčí než katalog (s tím je většinou spojen trochu větší objem). Při tomto uvažování stojí za to připomenout, že na drukomat.pl je to stále stejný produkt (katalogy) s různými možnostmi objemu na výběr. Formát brožury bude stejný jako formát, který vidíte v selektoru pro katalog (A4, A5, A6, DL a čtverec). Brožury používané jako reklamní materiály se budou lišit základními parametry, tzn. objemem, typem papíru nebo způsobem spojování stránek.
Jak jinak nazvat reklamní brožuru?
Reklamní brožuru můžete také nazvat katalogem nebo magazínem – každé z těchto názvů bude v pořádku a účel tohoto produktu se nezmění, je to marketingový materiál pro vzbuzení zájmu potenciálních zákazníků, hlavní místo pro informace o nabídce firmy nebo nástroj, který vám pomůže udržet pozitivní image firmy.
Podívejte se, co publikujeme na našich sociálních sítích!
Máte zájem o tisk brožur? Postarejte se o atraktivní grafický projekt a zbytek nechte na nás. Jako online tiskárna zajišťujeme tisk 24/7 a naše nabídka zahrnuje i doplňkové produkty (vizitky, letáky, plakáty a mnoho dalšího!).
Katalog nebo reklamní brožura?
Asi vás nepřekvapí, že stále hovoříme o jednom a tom samém produktu, který se prostě skrývá pod jiným názvem. Pojem reklamní brožura nebo reklamní katalog lze používat zaměnitelně, stejně jako brožuru můžeme zaměnit za magazín – každý profesionál zabývající se polygrafií bude dobře vědět, o jaký produkt jde, bez ohledu na to, jaké názvosloví zde použijete.
Katalogy, vizitky a letáky jsou bestsellery ve světě tisku. Objednejte si je s dopravou zdarma a za skvělé ceny!
Reklamní brožura, katalog nebo magazín – říkejte tomu, jak chcete!
Polygrafické projekty, jejichž hlavním cílem je implementovat marketingovou strategii a vybídnout lidi k využívání nabídky služeb nebo produktů, obvykle potřebují velký prostor pro vyjádření, a proto jsou brožury nebo magazíny tak dobrým reklamním nástrojem. Vzhledem ke svému objemu, možnosti implementace textu, grafiky a ilustrací do projektu, ale i dalším prvkům, díky kterým projekt snadno zaujme příjemce (např. zušlechtění viditelná na obálce brožury) tento typ polygrafického produktu tvoří jádro nabídky prakticky každé tiskárny a marketingový materiál ze seznamu must have mnoha společností.
Grafický projekt v kombinaci s důrazem na detaily, jako je vysoce kvalitní tisk nebo papír s vyšší gramáží, dokonale zobrazuje branding a dodává značce prestiž, takže bez ohledu na to, zda použijete název brožura, magazín, složky nebo katalog, využijte výhody tohoto polygrafického bestselleru, protože většinou jde o investici, která se vyplatí.
Zdroje grafik:
https://www.behance.net/gallery/115492925/Student-Guide
https://www.behance.net/gallery/61078059/La-Roue-du-Roy-Brochure-de-vente
https://www.behance.net/gallery/108627507/Bluestream-Catalogue