Pohlednice jsou tiskovým bestsellerem pro různé příležitosti. Ačkoli jsou spojovány především se svátky, jmeninami a oslavami, mohou být také skvělou podporou marketingových aktivit.
Prohlédněte si je v různých podobách a nechte se inspirovat množstvím neobvyklých využití.
Leták zahodíte, pohlednici si necháte
Pohlednice má tendenci „žít“ déle než leták, zejména pokud je vyrobena z luxusního papíru vyšší gramáže nebo má zušlechtění. Takové estetické zpracování směřuje vnímání k asociaci s exkluzivitou, takže výrobek nebo služba mohou být vnímány jako luxusní (tento signál použijte, pokud se svou značkou cílíte na prémiový segment).
Výjimečné papíry, které stojí za to znát:
Nápověda:
Pohlednice vyrobená z drahých surovin obvykle zůstává s někým delší dobu a je ozdobou, kterou stojí za to vystavit a znovu použít, například jako záložku do knihy. Aby se prodloužila její životnost, je dobré takové použití navrhnout osobě, do jejíchž rukou se dostane (buď přímo, nebo v zásilce s objednávkou). Níže je uveden zajímavý příklad rafinovaného letáku („tlali pani“), který v popisu obsahuje poslání značky.
Celý projekt si můžete prohlédnout zde >> https://www.behance.net/gallery/121090665/tlali-pani
Pohlednice místo klasické pozvánky
Formát tisku, jako je pohlednice, bude dobře fungovat v mnoha rolích. Níže uvedený příklad ukazuje použití pohlednice jako alternativy ke klasické skládané pozvánce. Výběrem obálky v barvě, která odpovídá barevné paletě použité na pohlednici, lze vytvořit zajímavé a ucelené sady.
Celý projekt si můžete prohlédnout zde >> https://www.behance.net/gallery/93907585/Invitations-of-Dadun-Cultural-Center
A k pozvánce – obálka! Podívejte se na naši nabídku
Pohlednice k propagaci vlastní práce
Umělecký svět se často obrací k pohlednici jako k doplňkovému formátu, např. pro plakát, který pro zájemce o koupi nabízí atraktivní (často také drahou) alternativu k velkoformátovým tiskům. Pohlednice díky své velikosti nevyžaduje mnoho místa na vystavení, obvykle se vejde do rámečku a má „pohyblivost“, kterou tisky větších rozměrů postrádají. Příkladem takového využití pohlednic je sbírka Szymona Brodziaka, jednoho z předních polských fotografů s mezinárodním renomé.
Více informací naleznete zde >> https://szymonbrodziak.com/sklep/
Pohlednice jako voucher
Nebo dárková karta! V obou případech bude formát pohlednice dokonale fungovat, ať už zvolíte klasické rozměry (105 x 148 mm), nebo DL.
Více informací o projektu najdete zde >> https://www.behance.net/gallery/76276685/YOOX-Chinese-NY-Card
Pohlednice slouží k rozpoznání značky
Je praktičtější než plakát a větší než vizitka, takže se postará o prezentaci i té nejnáročnější vizuální identity. Dva zajímavé příklady od jednoho autora níže – logo značky se objevuje v kreacích a barvy odkazují na paletu použitou ve firemní identitě. Zasazení těchto prvků do malebných scenérií vyvolává správné asociace a upevňuje vizuální stránku značky v konkrétních obrazech.
Prohlédněte si oba projekty v plném znění:
Pohlednicový kalendář
Následující projekt představuje další zajímavé využití pohlednice ve velmi netradiční roli. Kalendář formátu A6, který se skládá z 12 volných listů s tištěným kalendáriem, je skvělým nápadem, jak vyniknout a vytvořit neobvyklý, ale praktický propagační tiskový produkt, který zůstane u příjemce po celý rok!
Celý projekt si můžete prohlédnout zde >> https://www.behance.net/gallery/144713927/Modern-Calendar-Design?tracking_source=search_projects%7Cpostcard%20calendar