Stojí za to zahrnout QR kódy do projektů propagačních materiálů, a pokud ano, jaký to může mít prospěch?
Před časem jsme psali o vizitkách s QR kódem. Tentokrát jsme se rozhodli toto téma prohloubit, představujíc zajímavé projekty a další polygrafické výrobky, které mají QR kód – od obalů až po katalogy.
Zde si přečtete článek o vizitkách ↓
QR kódy získávají na popularitě a stále více značek se rozhoduje je umístit do propagačních materiálů. Generování QR kódů je jednoduché a nevyžaduje investice do specializovaného softwaru (kód může být vytvořen zdarma v mnoha internetových nástrojích). Ve prospěch kódů hovoří rovněž možnost kombinace 2 dimenzí v reklamní činnosti -virtuální, s tou mnohem více hmatatelnější, natištěnou na papíře.
3 největší výhody QR kódů na tištěných materiálech:
- Možnost rozšíření obsahu za hranice propagačního materiálu (QR kód po naskenování přenáší na určené místo, např. na webové stránky s nabídkou společnosti, na internetovou vizitku nebo na jakékoliv místo v síti).
- Pohodlí osoby, seznamující se s obsahem (skenování kódu a následné přenesení ke zdroji, ke kterému kód vede, proběhne během několika sekund).
- Vytváření obrazu moderní společnosti / značky, která využívá výhody a řešení nabízená technologií.
Níže najdete příklady toho, jak lze kreativně využít QR kódy při navrhování obalů a dalších propagačních materiálů.
Skládaný leták
Leták s QR kódem vůbec nemusí ztratit přitažlivost! Dobře integrovaný kód v grafice a konzistence kreace dělá své a možnost přenesení letáku do digitálního prostoru je pro značku další předností (další kontaktní místo v komunikaci se skupinou příjemců!).
Přívěšky s QR kódem
Víte, že v drukomat.pl můžete běžnou vizitku proměnit v atraktivní přívěšek? Stačí si pouze během zadávání objednávky vybrat službu perforace. Přidáte-li k tomu QR kód, můžete na nevelkém kusu papíru zakódovat podrobné informace o výrobku nebo přesměrovat přímo do internetového obchodu. Tak málo vystačí, abyste získali další výhodu!
Katalogy s QR kódem
Katalog je jedním z nejoblíbenějších polygrafických produktů. Obohaťte jej QR kódem (který zákazníky navede např. k elektronické verzi katalogu v souboru pdf), zvětšete dostupnost informací a využijte mnoho komunikačních kanálů pomocí jednoho, drobného detailu.
Balení s QR kódem
Jak zajistit, aby obal zůstal s osobou, která si objednala zboží na delší dobu? Umístěte na něj překvapení, které přiláká k další interakci! Navržení vzoru s QR kódem, který po naskenování přenese do kanálů značky na sociálních sítích – např. na YouTube, kde jsou v několika krátkých videích zobrazeny různé způsoby použití zakoupeného výrobku bude rozhodně přidanou hodnotou nákupu.
Podívejte se na další možnosti využití QR kódu v polygrafických výrobcích:
Menu s QR kódem
Menu před podnikem na reklamní tabuli
Fot. omenu.com