Léto je vhodným obdobím pro nasávání nesčetných porcí osvěžujících nápojů a grafické inspirace, takže dokud teplota za oknem neklesne, očekávejte na našem blogu více obsahu tohoto typu. Dnes začneme přehledem projektů, které zaujmou svou jemností, potěší svobodou interpretace a nadchnou
Začneme lehce a jemně, ponoříme se do přírody, pak se přesuneme do Connecticutu, vydáme se hledat dívku z Ipanemy[1] a nakonec se zvedneme na židli a dychtivě zvoláme: “I’m a doer!”[2]. Zní Vám to lákavě? Převiňte dolů!
E jako estetický minimalismus
Evergreen je studio zabývající se udržitelným designem interiérů. Vizuální identita využívá minimalistickou, klidnou typografii, která dobře funguje na nenatíraném a kraftovém papíře a vede asociace k harmonii a přírodě. V rámci projektu byly mimo jiné představeny vizitky, pohlednice a letáky.
Design a fotografie: Lukas Diemling, Dominic Erschen
Více informací naleznete zde >> https://www.behance.net/gallery/140500195/Evergreen
Jemné barvy a ruční písmo
Další projekt evokuje teplo letních odpolední ve stinném koutě zahrady. Laurianne navrhla tuto identitu pro sebe a pro lidi, kteří by rádi využili její grafické dovednosti, o které, jak vidíte, nemá nouzi! Jemné, s létem spojené barvy a ručně psané písmo v kombinaci s klasickou futurou vytvářejí dokonalý efekt a pozitivní náladu. V projektu Lau se mimo jiné objevily vizitky, obálky a karty jako fyzická alternativa k virtuálnímu kontaktnímu formuláři.
Design a fotografie: Laurianne Froesel
Více informací naleznete zde >> https://www.behance.net/gallery/111938473/Personal-branding
Zjistěte, které dekorační papíry jsou k dispozici u společnosti Justprint
Rio na talíři
Brazilská restaurace, jejíž název a atmosféra vycházejí z jedné z nejznámějších pláží na světě, musí mít originální vizuální identitu! Zde se to podařilo, a přestože se restaurace nachází v Connecticutu, který je od Ria de Janeira vzdálen více než 4 000 kilometrů, výzdoba i doplňkové tiskoviny Vám umožní alespoň na chvíli přenést oči (a nohy!) své fantazie na rozpálený písek Ipanemy.
Design a fotografie: Saint Urbain
Více informací naleznete zde >> https://www.behance.net/gallery/111209019/IPANEMA
Energicky a odvážně
Kontrasty, jasná typografie a obrovské množství pozitivní energie vyzařující z tohoto projektu – tak by se dala ve zkratce shrnout koncepční tvorba DARE, při níž autor využil velké množství tiskařských médií, od katalogu, vizitek a složek až po pomůcky, jako jsou trička a šňůrky. Tato sada se skvěle hodí jako uvítací balíček na veletrhu nebo průmyslové akci, kde bude těšit oko ještě dlouho po skončení události!
Design a vizuály: Giovanna Andrade
Více informací naleznete zde >> https://www.behance.net/gallery/93553145/DARE-Identidade-Visual
Výzva k akci v rytmu pro dva
A pokud Vás zajímají veletrhy, konference a akce, bude pro Vás tato sada stejně inspirativní! Doers not talkers, rozhodně vybízí k činům. Zajímavá kombinace barev s převažující bílou a modrou, přerušovaná černými prvky, výraznými akcenty v podobě masivních piktogramů a tučným písmem účinně podtrhuje sdělení.
Design a vizuály: Jackie Price
Více informací naleznete zde >> https://www.behance.net/gallery/79248749/DNT-Branding
Většinu tiskových produktů uvedených v příkladech výše najdete na justprint.cz . A ti, kteří tam nejsou, se mohou zeptat zde >> info@justprint.cz
Čtěte také 👇
Anotace
↑1 | Kultovní píseň žánru Bossa Nova. Poslechnout si ji můžete například zde: https://open.spotify.com/track/3898C4AbdbptwYet6547e5?si=b24437eae98c479b |
↑2 | Citát z filmu „Pain & Gain“, ve kterém hlavní herec Mark Wahlberg v jedné scéně vykřikuje tento slogan. |