Vzhled produktu může upoutat pozornost potenciálního příjemce a účinně stimulovat házení do nákupního košíku. Dnes máme pro Vás přehled zajímavých projektů v kategorii balení. Hlavní motiv – káva a čaj, tedy něco na rozehřátí právě na chladné dny!
☕ Hlava plná chutí
„JI’m tea” dle nápadu má být čajem, který odpovídá náladě a je souzní s emocemi spotřebitele. Návrháři při vytváření obalu používali pastelové tóny a krabice zdobily jemné, ženské vzory, které naznačovaly chuť čaje. Vzhled produktu je zde určen k předehře k relaxaci s šálkem čaje.
☕ Země čajem oplývající
Značka „Pure Tea“ se rozhodla vzít milovníky čaje na cestu kolem světa. Každý z 13 různých obalů a chutí přenáší příjemce na místa, která jsou spojena s různými typy čaje. Kolekce obsahuje marockou mátu, japonskou senču a anglický Earl Gray. Výlet bez nutnosti balení kufrů a opouštění domu? Vzhledem k okolnostem to zní velmi dobře!
Viz doporučené produkty z webových stránek Justprint
☕ Závan svěžesti
Další projekt představuje hladký přechod z minulosti do současnosti. Nové balení luxusního britského řetězce Harvey Nichols vzniklo z nutnosti přizpůsobit vzhled značky aktuálním trendům, ale se zachováním ducha nadčasovosti. Zde se nejedná o revoluci, ale o evoluci – nové, konzistentní modely obalů mají potenciál pro jejich opětovné otevření v průběhu let. Podařilo se to? Čas a spotřebitelé to ověří, i když nelze popřít, že rozdíl je viditelný pouhým okem!
Takto vypadalo balení produktů Harvey Nichols před změnou:
A takto vypadají v novém aktualizovaném vydání:
☕ Královsky
Balení tohoto čaje je určeno k označení královských tradic pocházejících z vietnamského města Hue. Vznešenost balení dodává zlacení a grafika, která odpovídá stylu tradičních rytin na Dálném východě, hraje roli teleportu, který přenáší čas do doby, kdy byl čaj jedinou správnou volbou.
☕ Káva s uživatelskou příručkou
Kávový obal FAVORTE fascinuje nejen krásnými ilustracemi, ale má i svou nespornou „vzdělávací“ hodnotu. 🙂 Pokud nevíte, za jakých okolností oslavíte pití kávy, zvažte nákup tohoto produktu. Na krabicích najdete postavy sedící vedle sebe v kempu, pár popíjející malou černou v centru městské džungle a scény zobrazující proces shromažďování kávy. Myšlenka je okouzlující a vytváří dojem, že je vše dohodnuto a balení přenáší příjemce do požadované atmosféry. Je bezpečné říci, že pro plnost štěstí nestačí jen (nebo až!) šálky dobré kávy!
☕ Káva s krajinou v ceně
Na kvalitě této kávy pracovalo až 10 koz („Ten Goats“) ;), a na finálním druhu obalu jen jedna, ale velmi talentovaný designér. Efekt? Produkt, který jistě upoutá pozornost člověka, který se otáčí u stánku s kávou při hledání nových chutí. Grafika, která se vztahuje k peruánským horským řetězům a koza přátelsky vykukující z obalu, vyvolává zvědavost a touhu dostat se k produktu a seznámit se s jeho popisem. A co bude dál? Koza ví!
☕ Něco pro fanatiky pařených zrn
Zní to hrozivě? Možná, ale jen pro ty, kteří dávají přednos čaji před kávou! 😉 Dalším projektem je pocta tomuto nápoji opravdovými následovníky malého černého nápoje a balení je navrženo tak, aby odráželo šílenství, které se skrývá v nekontrolované a spontánní lásce ke kávě. Obrázek na obalu představuje vesmír milovníka kávy, vyjadřuje ho poněkud abstraktně, přímo kubisticky. Energie tu bije už z obalu a je až děsivé si myslet, co se může stát, až tu kávu vypijete!
VLASTNÍ BALENÍ SI OBJEDNEJTE ZDE
Odkaz na projekty:
Projekt na obálce: Merve Yiğit