Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignTipyTisk

E-commerce přibírá na síle! Podívejte se, co z toho můžete získat

autor Justprint 21 května 2021
autor Justprint 21 května 2021 0 komentář

Trh e-commerce se neustále rozšiřuje, stále více a více nakupujeme přes internet, a těžiště se z offline obchodů se přesouvá do obchodů, které je možné navštívit pouze virtuálně. Proč o tom znovu píšeme a co to má společného s tiskem? No, jako internetová tiskárna víme opravdu hodně o spojení offline a online, a navíc tisíce realizovaných výtisků pro internetové obchody, nás posiluje v přesvědčení, že oba světy mohou spolupracovat v synergické relaci, za účelem ještě lepšího dosažení zákazníků.

Online vytěsňuje offline

Docela hodně jsme o tom psali v tomto článku (podívejte se na https://justprint.cz/blog/vyniknete-role-obalu-v-e-commerce/). Ještě před necelým rokem v dotazované skupině uživatelů internetu ve věku 16-64, až 81 % osob hledalo v síti produkty za účelem jejich nákupu, a 74 % koupilo alespoň jednu věc v internetovém obchodě. V letošním roce se statistiky pravděpodobně ještě více překloní na stranu e-commerce. Vzhledem k tomu, že máme v Čechách již asi 50 tisíc. e-shopů, tato čísla budou pro firmy působící v tomto prodejním modelu stále uspokojivější.

Změna nákupních návyků

Nakupujeme jinak než před deseti lety, kdy bylo těžké si představit, že si většinu zboží objednáme bez toho, abychom si je předem živě prohlídli, vyzkoušeli, nebo se jej jednoduše dotkli. Nové technologie, možnosti, jaké přináší digitalizace, a potřeba společností přizpůsobit se „nové realitě“ (mj. regulace, které zakazují podnikání v stacionárním modelu) to jsou jen tři z mnoha aspektů, které způsobují, že počet online transakcí neustále roste. Zajímavé je, že kupujícími se stále častěji stávají lidé, kteří dosud na denní bázi nepoužívali internet.

Studie ukazují ( … ), že online spotřeba je mnohem racionálnější, umožňuje delší přemýšlení o nákupu, předcházející dřívějším hledáním informací. Spotřebitelský výzkum společnosti Accenture COVID-19 Consumer Research provedený ve dnech 2-6. dubna 2020 zaznamenal tři dlouhodobé trendy, které urychlila pandemie. Kromě podpory zdravého životního stylu a ochoty nakupovat od místních dodavatelů došlo také k nárůstu vědomé spotřeby. Spotřebitelé stále častěji věnují pozornost tomu, co kupují, snaží se omezit plýtvání potravinami, vědomě si vybírají dražší produkty a sázejí na udržitelnější možnosti.

Co to má společného s tiskem?

Vzhledem k tomu, že trh s elektronickým obchodem dynamicky roste, roste zároveň boj o pozornost a vytváření zkušeností zákazníků, které ovlivní výběr a hodnocení značky. Promyšlená kampaň s využitím tištěných materiálů je zbraní podnikatele, který se snaží uspět v internetovém prodeji. Tištěné materiály pomáhají vytvářet konkurenční výhodu a zpříjemňují zážitek z nakupování.

tisk pro ecommerce

 

➜ Ukažme si to na příkladu, a jako příklad vezměte poměrně neobvyklý, a to jak pro e-commerce obor – obchod s jízdními koly, jejichž prodej rovněž přešel na on-line kanál.

  • Kartička s poděkováním a informacemi o tom, kdo kompletoval objednávku vytištěná na tlustém křídovém papíru nebo kartonu, pomůže vzbudit důvěru a vyvolat teplé emoce.
  • Kartička s návodem jak zprovoznit kolo po dodání je skvělý způsob, jak navázat vztah s kupujícím a usnadnit mu první zkušenost s novým produktem. Je to také skvělá příležitost prokázat odbornou tvář prodávajícího.
  • Leták popisující skupinu produktů a značek dostupných v obchodě (městská, sportovní, mládežnická, dětská kola) – to je další příležitost představit celou řadu produktů, které mohou přijít vhod zákazníkovi a přilákat jej k následnému nákupu (například pro zbylé členy rodiny).
  • Kupón s datem servisu jízdního kola a slevou na servis, stejně jako s kontaktními údaji na koho se obrátit v případě technických problémů – produkt vytváří příležitost pro prodej doplňkových služeb, čímž se zvyšuje šance na návrat zákazníka.
  • Leták se speciální nabídkou dostupnou v omezeném množství a v omezeném čase, nebo na příslušenství a další komplementární produkty k objednanému produktu – zapůsobí v souladu s pravidlem nedostupnosti nebo bude přijat jako vycházení vstříc potřebám zákazníka, povzbuzujíc jej k další interakci se značkou. Tento přístup se určitě vyplatí!

Všechny prezentované produkty si můžete objednat zde. Realizujeme rovněž individuální objednávky (kontaktujte nás zde nebo prostřednictvím chatu na stránkách Justprint).

0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Usnadněte si práci! Sbírka materiálů a nástrojů pro ty, kteří připravují projekty pro tisk
Následující článek
Ideální vizitky. Podívejte se, jak je navrhnout

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru