Tentokrát mám pro Vás porci energetických inspirací, která se nachází v servisu Behance. Objekt zájmu: obaly a krabice. Zjistěte, zda pocítíte tuto sílu v prezentovaných projektech.
Puzzle pro dospělé
Puzzle rozhodně nejsou zábavou určenou pouze pro děti. Zde je skvělý příklad – Mejo vsadilo na designové vzory a krátké, limitované, ručně vyráběné série. Každá krabička je zde navíc očíslována osobně tvůrcem sady. Produkt vznikl z potřeby posílit vazby během okamžiků strávených ve skupině blízkých a také pro potěšení z atypického cestování, které se odehrává na vlnách představivosti.
Vyzkoušejte, ale nejezte!
Ačkoli vypadají chutně, nejsou k jedlé. Designér vsadil na vychytralý koncept, ve kterém byly ponožky stylizovány jako jarní závitky a design balení připomíná ten, který se nachází na regálech s potravinami. Obsah krabice však skrývá něčím zcela jiným než předkrmem. Přestože produkt nepatří k lehce stravitelným, může zlepšit náladu stejně jako čokoláda nebo sada, která se podává v síti známé svými podpisovými zlatými oblouky.
Podívejte se na nabídku balení na justprint.cz 👇
Nikdy neuhádnete, co je to produkt!
Může vás něco překvapit víc než ponožkové jarní závitky? Ukázalo se, že ano! IMBIAN – výrobce imunoenzymatického testu (pro všechny, kteří mají strach, že si polámou jazyk, existuje název ELISA ;)) používaného v biolékařských testech pro vědecké, ale i diagnostické účely, vsadil na odvážný projekt, jehož úkolem je odlišit se na policích lékáren od ostatních, podobně vypadajících farmaceutických balení. A že se to designérům opravdu povedlo!
Čaj s nábojem 😉
Nejedná se o přísadu do čaje, o které se říká, že ji gentelmani před polednem nepožívají, ale spíše o obaly v energických barevných variantách, které přinášejí dobrou náladu ještě před konzumací. Barevná paleta, která navazuje na barvy ovoce skryté v chuti čaje, oživuje stejně dobře jako tein obsažený v nápoji asijských bohů.
Musí být hypnotizující!
Z tohoto designu se hlava může zatočit více než z čaje s nábojem uvedeným ve výše uvedeném příkladu. Balení má zde zapůsobit tak, abyste od něj nemohli spustit zrak. Hypnotizující projekt je chytrým marketingovým zákrokem – pohled se na výrobku zdržuje déle a každá další sekunda zvyšuje pravděpodobnost nákupu. Ománská Cukrárna to vymyslela dobře!
Nechť Vás provází energie! 💪
A vlastní obalové projekty můžete realizovat zde.
Více o předložených projektech:
Grafika použitá na obalu: Dox donuts