Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Design

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

autor Justprint 11 ledna 2024
autor Justprint 11 ledna 2024 0 komentář

V době digitálního marketingu a online obchodování mají tištěné marketingové materiály, jako jsou letáky, brožury nebo poukázky, stále důležité místo ve strategiích elektronického obchodování. Podívejte se, jak je můžete efektivně využít při propagačních aktivitách v elektronickém obchodě.

Tiskový marketing v e-commerce – hlavní výhody

Tištěná reklama doplňuje aktivity v digitálním světě a pomáhá budovat jedinečné zážitky mezi značkou a spotřebitelem, které online reklama neposkytuje. Tištěná reklama je příležitostí, jak oslovit nové publikum, zvýšit loajalitu současných zákazníků a zvýšit prodejní potenciál. Tisková marketingová komunikace podporuje up- a cross-sellingové aktivity a podporuje interakci se značkou.

Papier, das das Paket füllt, muss nicht uninteressant sein
Grafika: justprint.cz

Dobrý výrobek nestačí k tomu, aby konkuroval jiným značkám s podobným profilem nabídky. Tištěné doplňky, které objednávku ve vnímání objednatele doplňují, jsou příjemným překvapením a zanechávají pozitivní dojem z nákupu ještě dlouho po rozbalení balíčku.

U značky 8PM byl výběr následující:

  • poukázky se slevou na další nákupy
  • skládané letáky představující komplementární produkty
  • dárkové krabičky typu gift-box
  • čtvercové letáky s výzvou k účasti v doporučujícím programu
  • vizitky s logem a posláním společnosti
  • balicí papír s logem značky

Tištěné samolepicí etikety doplňují konzistentní sadu propagačních tiskovin.

Tištěná reklama pomáhá oslovit nové publikum

Nespornou výhodou tištěných marketingových materiálů je jejich účinnost při oslovování nových cílových skupin. Internet je reklamním obsahem přesycen, takže online reklamy jsou stále častěji ignorovány (bannerová slepota) nebo blokovány. Tištěné marketingové materiály stále poskytují zajímavý prvek, který může přitáhnout pozornost zákazníků. Další výhodou je specifičnost tištěné reklamy, která je méně vtíravá než digitální reklama (letáky, katalogy a další tištěné materiály lze uložit a zobrazit v případě potřeby).

Na tomto místě bychom se měli zmínit také o haptice, která dává papíru výhodu oproti pixelům.

Haptika, známá také jako hmatové inženýrství, je obor, který se zaměřuje na vztahy mezi člověkem a hmotou, v nichž dochází k dotyku.

Haptische (taktile) Sinneseindrücke ergänzen die traditionelle Kommunikation durch Sehen (Bilder, Text) und Hören (Töne, Haptické (hmatové) vjemy doplňují tradiční komunikaci prostřednictvím zraku (obrázky, text) a sluchu (zvuky, řeč). Čím více smyslů působí mezi značkou a příjemcem, tím větší je šance na úspěch komunikace.

Další informace o haptice najdete v tomto článku ↓.

Haptika. Jak zvýšit účinnost reklamních materiálů prostřednictvím hmatových zážitků?

Propagační tiskoviny posilují image značky

Tištěné marketingové materiály působí ve prospěch image značky. Pečlivě navržené letáky, katalogy nebo brožury s použitím prvotřídních tiskových efektů vyvolávají asociace, jako je profesionalita, estetika a smysl pro detail. To může následně podnítit určité skupiny spotřebitelů k rozhodnutí o koupi.

Podívejte se na náš Pinterest, jak vypadají zásilky nejznámějších světových luxusních značek. ↓

Die Produktverpackung ist ein großer Teil der gesamten Markenkommunikation

Síla tisku při propagaci speciálních nabídek a slev

Tištěné kupony, vouchery a slevové kódy jsou skvělým způsobem propagace speciálních nabídek a slev v elektronickém obchodě. Zákazníci rádi šetří peníze, a proto je poskytnutí fyzických kupónů může povzbudit k nákupu. Navíc možnost fyzicky předložit kupón v stacionárním obchodě nebo obdržení personalizovaného slevového kupónu – například k narozeninám – může být další pobídkou k nákupu.

💡 Nápověda
Ein auf einem personalisierten Papiergutschein aufgedruckter Rabattcode hinterlässt einen stärkeren Eindruck als derselbe CPoukaz se slevovým kódem vytištěným na personalizovaném papírovém dárkovém poukazu bude působivější než stejný kód zaslaný elektronicky.

Visitenkartenformat kann erfolgreich als Gutschein dienen
Poukaz na sladkosti dodané s objednávkou z cukrárny. Projekt Bhautik Mulsha
Ein kleines Gutscheinformat eignet sich hervorragend als Ergänzung zu einem Paket
Poukaz na sladkosti dodané s objednávkou z cukrárny. Projekt Bhautik Mulsha

Podívejte se na → personalizované poukázky

Reklamní tisk zlepšuje zážitek zákazníků

Tištěné marketingové materiály jsou mocným nástrojem pro budování pozitivní nákupní zkušenosti. Personalizované letáky, vánoční přání nebo samolepky z limitované edice přikládané k objednávkám jsou doplňky, které nestojí mnoho, ale významně přispívají k procesu zvyšování loajality existujících zákazníků. A větší loajalita znamená snazší rozhodování o dalším nákupu.

Das gleiche Grafikdesign eignet sich auch für Poster und Broschüren
fot. justprint.cz
Wählen Sie einen Farbakzent in Ihren Flugblättern
fot. justprint.cz

Podívejte se na → personalizované letáky

Tisk v období rozbalování (unboxingu) nabývá na významu

Tištěný reklamní materiál je přidanou hodnotou při rozšířené dodávce (rozbalení – unboxingu). Obsah zásilky prezentovaný při rozbalování před veřejností v živém vysílání nebo na filmovém záznamu zveřejněném na Instagramu je často rozhodujícím faktorem pro nákup. Recenzenti hodnotí nejen výrobky, ale také obal a další obsah balení. Další bezplatné předměty v balení – samolepky, děkovné kartičky za nákup, vizitky se sloganem odkazujícím na hodnoty vaší značky a adresu vašeho internetového obchodu – budou atraktivními „výplněmi“, které v divácích vzbudí dojem, že vaše značka dává víc než objednané produkty.

Navzdory rostoucí popularitě online marketingu mají tištěné reklamní materiály stále důležité místo v podpůrných aktivitách elektronického obchodu. Jsou účinným nástrojem pro oslovení širokého publika, zlepšují vnímání značky, pomáhají šířit informace o propagačních akcích a jsou důležitým prvkem při budování výjimečné zákaznické zkušenosti.

Přečtěte si také:

Zabalte se do luxusu ✨ Povrchová úprava v oblasti obalového designu

Zdroj grafiky:

https://www.behance.net/gallery/110416979/Coupon-discount-offer-banner-design

https://www.behance.net/gallery/178458991/The-Cake-Shop-Voucher-Design

reklamní tisktisk onlinetiskarnaonline
0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024? Analýza klíčových trendů
Následující článek
Přibližme si individuální formáty. B4

Mohlo by se Vám také líbit:

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Polygrafická inspirace v barvách podzimu

16 listopadu 2023

Velikosti papíru v tisku – formát A6

26 října 2023

Velký malý formát. Tiskne se ve velikosti petit

19 října 2023

Velikosti papíru v tisku – formát A5

12 října 2023

Zabalte se do luxusu ✨ Povrchová úprava v...

5 října 2023

Velikosti papíru v tisku – formát A4

28 září 2023

Grafické Trendy 2024 – Podívejte se, co se...

21 září 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru