Dobře zvolený kalendář doplňuje marketingové aktivity a ukazuje to nejlepší ze značky nebo společnosti. Podívejte se na příklady kombinací odvětví + kalendář, které tvoří úspěšnou dvojici.
Kalendáře pro kreativní odvětví
Provozujete kreativní studio, marketingovou agenturu, propagujete uměleckou instituci, malou uměleckou galerii nebo rozvíjíte svůj technologický startup?
Nebo působíte v jiném odvětví, ale plánujete letos obdarovat kalendáři lidi z kreativního průmyslu?
Návrh 1: Pyramidové kalendáře
Vyberte si pyramidové kalendáře, které lze objednat od 10 kusů. Zaberou na stole málo místa, ale mají velký potenciál pro tisk. Najdete je v různých provedeních:
- Pyramida s tištěným kalendářem,
- Spirálová pyramida s měsíčním kalendářem.
Pyramidy s tištěným kalendářem budou zobrazovat vaše logo nebo grafiku na přední straně kalendáře po celý rok. Naproti tomu pyramidy se spirálovou vazbou a měsíčním kalendářem mají velkou tiskovou plochu na první, titulní straně, kam můžete umístit jakoukoli grafiku, text nebo fotografii.
Návrh č. 2: Knižní kalendáře
Kreativita miluje papír, a když je prostor pro poznámky, zvyšuje se šance na objevení nových nápadů prostřednictvím spontánních poznámek a myšlenek zaznamenaných na bílém papíře. Knižní kalendář má díky svému objemu přirozený potenciál pro objevování a uplatnění vynalézavosti. Tato vlastnost knižního kalendáře se bude dobře kombinovat s povahou kreativního podnikání, takže stojí za zvážení při navrhování kalendáře pro klienty a obchodní partnery.
Nechte se inspirovat! Podívejte se na příklady knižních kalendářů:
Kalendáře pro společnosti působící v průmyslovém a výrobním odvětví
V tomto případě je třeba věnovat pozornost uživatelům, kterým mají být kalendáře dodávány. Pokud mají být distribuovány v rámci podniku, kde většinu prostoru zabírají výrobní nebo dílenské prostory, bylo by vhodné vytisknout nástěnné kalendáře, které vzhledem ke svému umístění nebudou překážet při práci a budou se snadno používat.
Příklady kalendářů, které lze zavěsit, jsou např.
Na druhou stranu, pokud jsou vaše kalendáře určeny pro zákazníky a dodavatele, zvažte, jak vypadá jejich běžný pracovní den. Ty, kteří pracují každý den v kanceláři, potěší stolní kalendáře (zde opět přicházejí v úvahu výše zmíněné pyramidy) nebo praktické psací podložky (tzv. bureau), které umožňují sledovat aktuální datum i poznámky.
Plánujete darovat kalendář někomu, kdo tráví většinu času ve služebním autě a na služebních cestách či schůzkách? Přemýšlejte o lehkém spirálovém knižním kalendáři nebo dopisním kalendáři, který se vejde do peněženky nebo do pouzdra na vizitky.
Kalendáře v poradenském sektoru
Tento typ podnikání se obvykle točí od schůzky ke schůzce a efektivní práce s kalendářem je zde jednou z potřebných zručností. V takových podmínkách se budou hodit:
- knižní kalendáře
Objednejte si kalendáře do konce srpna a využijte dodatečnou slevu 10 % ↓.
Kalendáře pro elektronický prodej
Pokud podnikáte online, kalendář může být atraktivním doplňkem vaší objednávky. Do zásilky se snadno vejde kapesní kalendář, do kterého si můžete vyznačit dny, kdy se bude prodej konat. Dalším dobrým nápadem je knižní kalendář, který byl vytvořen ve spolupráci se známým jménem z uměleckého světa a obsahuje atraktivní ilustrace. Tento kalendář můžete přidat jako dárek zdarma k objednávkám v určité hodnotě nebo jej prodávat jako samostatný produkt.
Kalendáře pro HoReCa
Potravinářský průmysl miluje kalendáře! Zejména nástěnné kalendáře, proto si pro své potřeby nebo potřeby svých obchodních partnerů vyberte jednostranné, třístranné nebo kalendář s lištou. A pro ty, kteří využívají vašich služeb – kapesní kalendáře, jejichž tisk je levný a lze je využít mnoha způsoby – kromě zřejmých propagačních aktivit například jako věrnostní kartu.
Inspirujte se těmito návrhy ↓