Black Week, Black Friday, Cyber Monday – ať už mu říkáte jakkoli, období žhavých výprodejů a propagačních aktivit se rychle blíží a mnoho značek, zejména těch, které působí v maloobchodě nebo elektronickém obchodě, plánuje u této příležitosti specializované marketingové aktivity. Kde je v tom všem místo pro tisk? Níže naleznete několik tipů.
Integrace papíru do marketingové komunikace
Řešení, která nabízí tisk, dokonale doplňují digitální propagační aktivity. Pomocí těchto formátů můžete ještě efektivněji informovat o slevách a jedinečných příležitostech. ↓
Letáky
Je dobré je připravit ještě před zahájením propagační akce, už jen proto, abyste informovali o nadcházejících prodejních akcích. Komunikační aktivity můžete založit na vybraných produktech (prezentovat je na letáku) nebo vytisknout propagační kódy, které budou platné v období prodeje.
Máte toho hodně na srdci a obáváte se, že se to do letáku nevejde? Vyberte si tisk katalogů (u Justprint najdete šité, lepené a spirálové).
Mockup je k dispozici zdarma letáky.
Pohlednice / poukázky
Pohlednice by dobře fungovala jako poukaz se slevovým kódem pro nákupy na Black friday a podpořila by návštěvu internetového obchodu, pokud byste na ni uvedli webovou adresu. Provozujete kamenný obchod a během prodejního období bude Váš obchod otevřen déle než obvykle? Dejte o něm zákazníkům vědět ještě před zahájením akce tím, že jim do nákupní tašky přidáte pohlednici s informací o nestandardní otevírací době. Tento formát je také zajímavým nápadem pro kreativní poděkování za nákupy – je to malé gesto a rozhodně má pozitivní dopad na hodnocení nákupního zážitku!
Mockup je k dispozici zdarma zde
⚫ Podívejte se na nabídku pohlednic na Justprint.
Kalendáře
Proč čekat s distribucí kalendářů až do prosince, když můžete propagační aktivity spojit s příležitosti Black Friday? Pokud nabídka Vašeho internetového obchodu na konci roku zahrnuje například kalendáře, můžete je přidat do zásilky v období, které se shoduje s Black Week, a přidat je jako dárek zdarma k zásilkám v určité hodnotě namísto hromadné slevy, kterou nabízejí jiné společnosti.
⚫ A zde najdete kalendáře >> kalendáře na Justprint.
Nálepky
Jedná se o další zajímavý dárek k objednání, který je zároveň účinným reklamním nástrojem. Samolepky mohou nést firemní identitu, reklamní slogany i informační funkci (grafika s adresou internetového obchodu nebo QR kódem, který na něj vede). Můžete je zdarma přidat k propagačním objednávkám nebo je přidat k zásilkám a nákupům bez ohledu na propagační akce probíhající v daném období.
Představené návrhy samolepek si můžete zakoupit zde.
⚫ A u nás si je můžete vytisknout >> samolepky na Justprint🙂
Vizitky
Formát vizitky můžete použít k návrhu cenovky, která bude použita k označení výrobků zařazených do akčního cenového plánu během Black Week. Na různých místech se objevují průkazky velikosti vizitky, které slouží jako karta pro sbírání bodů ve věrnostních programech – podobný model můžete aplikovat na svůj vlastní a nabízet slevy a dárky zdarma za pravidelné nákupy v určité hodnotě, což je zajímavá alternativa k jednorázové slevě na vybrané produkty u příležitosti Black Friday.
⚫ Podívejte se na všechny naše varianty vizitek >> vizitky na Justprint.
Vytvořte výjimečnou atmosféru
Obaly z limitované edice jsou jedním ze způsobů, jak nechat své výrobky vyniknout během prodejního šílenství. Je třeba si uvědomit, že ne každý člověk bude při rozhodování o koupi hledat nejlepší poměr ceny a kvality. Pro některé z nich bude mít hodnotu jedinečnost, proto je dobré myslet i na tuto skupinu před plánováním aktivit, včetně omezených sérií nebo kopií produktů s personalizací.
⚫ Krabice s víkem nebo snad dárková krabice? Podívejte se na všechny krabice dostupné u Justprint >> tisk obalů v Justprint.
Využijte sílu papíru ke sdělení hodnot
Black Friday proti konzumu? Proč ne, vždyť je to ideální příležitost, jak představit identitu a atributy značky širšímu publiku, a to v době, kdy návštěvy online nebo v obchodech dosahují rekordních hodnot. Nechcete se prezentovat jako firma, která sezónně řídí prodej a hýří bezuzdnou spotřebou, ale přesto využívá příležitostí, které přináší zvýšená propagační kampaň v listopadu? Prezentujte se jako zodpovědná značka, která dbá na kvalitu výrobků a rozumnou cenu po celý rok. I když je v takovém případě obtížné dosáhnout v posledním čtvrtletí roku velkolepého růstu tržeb, bude snazší dosáhnout udržitelných tržeb ve zbývajících měsících, a to díky věrným a vracejícím se zákazníkům, kteří značce důvěřují a jsou ochotni ji doporučit ostatním.
⚫ Další produkty najdete v online tiskárně Justprint.cz