Co byste měli vědět o papírových firemních složkách? Objevte různá využití a typy nabídkových složek a zjistěte, proč jsou jedním z nejčastěji tištěných reklamních materiálů
Proč potřebujete firemní složky?
Říká se, že firemní papírové složky žijí déle než samotná nabídka. Je to pravda a hlavní tajemství jejich oblíbenosti spočívá v dokonalé kombinaci praktických a reklamních funkcí. Kartonové složky vám umožní pohodlně zakládat dokumenty a zároveň poskytnou opravdu velký reklamní prostor. Obal i vnitřek složky lze vyplnit reklamou společnosti – barvami značky nebo vaším logem. Všechny čtyři stránky složky mohou být také vyplněny fotografiemi, reklamními slogany a libovolnou kreací. Díky vysoké kvalitě tisku a pevnému povrchu bude téměř každý nápad vypadat působivě.
A teď přímo k věci – k čemu se firemní složky mohou hodit?
- Potištěním firemních složek získáváme nejen užitečný reklamní předmět, ale i další reklamní nosič.
- Papírové složky jsou nenahraditelné v každé kanceláři – usnadňují třídění a uchovávání dokumentů.
- Složky jsou nenahraditelné i během školení a obchodních jednání.
- Hodí se také při účasti na různých veletrzích a obchodních konferencích. Zde nejen usnadňují pohodlné shromažďování a předávání reklamních materiálů, ale mohou být také pohodlnou podložkou na psaní.
- Firemní složky mohou být praktickým obalem na obchodní nabídku, kterou předáváme obchodním partnerům, klientům nebo spolupracovníkům.
- Díky nim se novinky o naší společnosti budou šířit samy.
Papírové složky – druhy a parametry
Firemní složky se obvykle liší gramáží papíru a druhem zušlechtění.
Klasicky jsou k dispozici ve formátu A4 na křídovém podkladu 350 g. Toto je optimální gramáž, protože složka je pevná a elegantní a cena zůstává stále atraktivní.
Papírové složky lze tisknout jednostranně, barevně (označení – 4/0) nebo oboustranně barevně (čili 4/4).
Složky jsou často dodatečně pokryty fólií a někdy navíc selektivním UV lakem (ke zdůraznění detailů).
Důležité je, že pokud chceme potisk složky ve velmi intenzivních barvách, vyplatí se ji dodatečně překrýt fólií. Fólie nejen zvýrazní barvy, ale také sníží riziko praskání barvy v pohyblivých částech složky.
Rozhodněte se, kolik se toho do vaší složky vejde
Důležitým parametrem, na který se vás mohou v tiskárně ptát, je také bigování složky. Co je bigování? Jedná se o speciální vytlačení, které umožňuje bezpečné přehnutí, aniž by došlo k polámání podkladu a praskání vrchní vrstvy – barvy nebo laku.
Nejčastěji máme na výběr složku s jedním nebo se dvěma lomy (obvykle 5,5 mm). Obrazně řečeno – složka s jedním lomem umožňuje vložit asi 30 listů papíru, zatímco složka se dvěma lomy snadno pojme až 60 listů.
A jako dezert, užitečné doplňky. Některé složky mají zářez na vizitky a různé barvy gumiček na výběr. Existují také různé způsoby uzavírání – na gumičku, provázek nebo jen složené (tyto jsou obvykle s jedním lomem). Když to shrneme – papírové nabídkové složky nabízí velký formát – a ještě větší reklamní možnosti (za relativně nízkou cenu). Díky dobré kvalitě podkladu a potisku budou nejen rozšíření nabídky, ale také vynikajícím reklamním médiem. Díky mnoha možnostem personalizace firemních složek si můžete snadno vytvořit složku perfektně vyhovující vašim potřebám. Takže hurá na to!