Hledáte tu jedinou? Takou, která zdůrazní váš styl a současně vás bude doplňovat? Skvěle! Rádi vám pomůžeme nalézt nejvhodnější vizitku, tedy takovou, která bude vaší nejlepší společnicí na většině konferencí a obchodních schůzek. Čemu je třeba při výběru vizitky věnovat pozornost?
1. Původ – z jakých vrstev pochází vaše vizitka?
Nenalhávejme si, že při výběru té jediné nemá její původ velký význam. Je to základ. Hledáte-li elegantní vizitku, kterou si s radostí vezmete na nejdůležitější obchodní schůzky, vyberte si takovou, jež pochází z nejlepších vrstev. Hledáte-li klasickou krásu, vyberte si vizitku na silnějším křídovém papíru (lesklém, nebo matném). Jste aktivní a rádi se odlišujete? Ideální bude vizitka na ozdobném papíru (barevném, transparentním, ručním nebo proužkovaném). Zajímá vás vrstvená vizitka s barevným prokladem? Pokud ano, doporučujeme vám vizitky Multiloft. Jsou trojnásobně silnější než tradiční obchodní vizitky a pro jejich střed si můžete vybrat barvu.
2. Máte rádi oblé tvary?
Ale upřímně? Pokud ano, pravděpodobně vás zaujmou se vizitky se zaoblenými rohy. Jsou ideální pro ty, kteří opovrhují hranami a mají rádi kreativní zatáčky. Díky zaobleným rohům upoutají vizitky pozornost a dobře se pamatují!
3. Ideální hmotnost vizitky
Vizitky skvěle vypadají, nejen když jsou mírně zaoblené, ale rovněž když mají solidní hmotnost. U vizitek, podobně jako u modelek malíře Petera Paula Rubense, platí, že čím silnější, tím lepší. Ideální vizitka má alespoň 350 g, protože pouze tehdy je odolná na vysilující kritiku a těžkosti podnikatelské každodennosti. Vizitky nižší hmotnosti jsou náchylné na častější poškození a přehnutí. Rozhodně se nevyplatí „hubené“ vizitky, protože vizitky velikosti XXL vypadají nejlépe a dobře se pamatují.
4. Vizitka se šlechtickým titulem
Oceňujete-li ušlechtilé a šlechtické prvky, seznamte se s vizitkami se povrchovou úpravou. Prý neexistují škaredé vizitky, pouze vizitky neušlechtilé. Pravda je taková, že téměř každou vizitku lze ještě zušlechtit (dodat povrchovou úpravu). Nejedná se o nákladnou operaci, nejsou potřebné šperky ani aristokratické kořeny, ale stačí pouze knihařské zpracování! Chcete, aby vaše „obchodní partnerka“ zářila? Napomůže tomu lesklá dekorační a ochranná vrstva. Pro oslavení jejího temperamentu si vyberte matnou folii. Můžete ji rovněž odít do sametu, tedy folie soft touch. Chybí-li vaší třpyt, můžete zdůraznit její ušlechtilost parciálním UV lakem.
5. Vizitka jako obrázek
Co cítíte, když vidíte odbytý, příliš výrazný, vybledlý nebo rozmazaný make-up? Jak se cítíte, když vaše vizitka ztrácí barvu na každém kroku? Máte-li rádi přirozenou krásu a barvy, vyberte si vizitku z prověřené tiskárny. Vizitka vytištěná na profesionálních strojích vypadá ideálně jak na večerních banketech, tak i ranních obchodních schůzkách. Dobrá kvalita tiskařských inkoustů a sladění barev jsou klíčem k přirozenému a trvalého výsledku – a to přece jde, že?