Čeká na Vás čerstvá dávka inspirace. Bude jarně, energicky a stylově. Hlavní téma – katalogy a brožury. 5 zajímavých projektů, každý jiný, všechny jedinečné.
Reklamní katalogy nemusí být smutné, nudné a otřepané. Tyto příklady to dokazují!
1. Drobná architektura, velký katalog
Katalog Bluestream představuje produktovou nabídku, která se skládá z prvků drobné městské architektury. Složka je navržena tak, aby téměř každá publikace, kromě tradiční prezentace produktů na jednotném pozadí, obsahovala výrazný akcent, rozhodně zvyšující atraktivitu nabídky Bluestream. Stránky katalogu jsou protkány vizualizacemi v konzistentním a vzájemně se doplňujícím barevném schématu, představujícím vybrané produkty zasazené do městské struktury.
Brožura, časopis nebo třeba katalogy?
Čím se liší brožura od katalogu a je v tom vůbec nějaký rozdíl? Více v článku ↓
2. Tyto brožury se dají jíst zrakem!
Akademie Čokolády se specializuje na kurzy pro cukrářské profesionály, a tak není divu, že nabídková brožura vypadá jako chutný čokoládový dortík! V projektu je velké množství textu protkáno fotografiemi a „třešničkou na dortu“ v prezentovaném projektu je chutný obal s křidélky z ozdobného papíru a potiskem v barevné paletě spojené s čokoládou, pistáciemi a mokka kávou.
3. Papír na hardware
Katalog může být dokonalou vizitkou společnosti, což dobře ilustruje příklad Innovation Code, mladé a dynamické polské společnosti, ve které komponenty navrhují kvalifikované týmy, desky plošných spojů vyklepávají rytmus práce a řádky kódu plynou po obrazovkách rychleji než internet v optických vláknech! V Innovation Code vědí, že zákazníci nerostou na stromech a s takto specializovanými službami potřebujete víc než chytlavý reklamní slogan. Mnohem efektivnější řešení bude krátká historie firmy, prezentace týmu a přehled klíčových projektů v jedné složce. Titulní věta – „Protože nemůžeme slepě předpokládat, že si vyberete nás“ – je vlastně pozvánkou k výletu dovnitř katalogu, jehož cílem bude získat argumenty ve prospěch navázání spolupráce. V projektu bylo využito zušlechtění tisku a fráze „slepě“, zvýrazněná s lesklým lakem, což není nic jiného než koketování s vnímáním!
4. Za ažurovým paravánem
Papír má rád umění, což je vidět na příkladu níže. Spektakulární, ažurová obálka – plášť probouzí zvědavost a fragmenty obrazu pronikající skrz něj vybízejí k nahlédnutí dovnitř. Katalog věnovaný výstavě je krásným a praktickým doplňkem umělecké akce, často je jejím rozšířením, jelikož mistrovská díla zvěčněná nikoli na plátně, ale na papíře si lze odnést domů a vrátit se k nim v libovolném okamžiku, bez ohledu na otevírací dobu galerie.
Zajímavost:
Obálka uvedená ve výše uvedeném příkladu nepatří k těm typickým. Pokud chcete podobný projekt realizovat v Justprint, využijte možnosti, jaké nabízejí nestandardní zakázky.
5. Tištěný doplněk do jarní kolekce
Lookbooky jsou neodmyslitelnou součástí módního průmyslu a na papíře vypadají ještě lépe než v digitální verzi. Není na tom nic divného, jsou totiž fyzické a hmatatelné, stejně jako oblečení z nejnovější kolekce. Prezentovaný zde projekt by byl rozhodně doplňkem k outfitu dne. Výrazné barvy, masivní fonty a styly integrované do vizuálního designu jsou opravdu působivé. Jestli to mělo být husté, tak to je husté!
V naší tiskárně tiskneme několik milionů katalogů ročně. Máte svůj vlastní projekt k realizaci? Kontaktujte nás. Budeme nesmírně rádi, pokud nahlédnete rovněž na naše sociální sítě ↓
Prameny:
Katalog Bluestream https://www.behance.net/gallery/108627507/Bluestream-Catalogue
Akademie Čokolády https://www.behance.net/gallery/30910237/Chocolate-Academy-Barry-Callebaut
Innovation Code https://www.behance.net/gallery/54186565/Innovation-Code-catalogue
TOUCH https://www.behance.net/gallery/34290905/TOUCH-Exhibition-publication
Lookbook https://www.behance.net/gallery/99273785/BOLD-Lookbook-Editorial