Venkovní reklama může mít mnoho podob, které vyhovují potřebám a přáním každého. Pokud chcete, aby si Vaší značky někdo všiml, stojí za to vyzkoušet venkovní reklamu. Abychom rozptýlili veškeré pochybnosti o této formě propagace, připravili jsme pro Vás seznam důvodů, proč se vyplatí mít vlastní venkovní reklamu a srovnání nosičů, které můžete použít.
4 hlavní výhody venkovní reklamy
Venkovní reklama vám umožní vyniknout a oslovit potenciální zákazníky. Bez ohledu na počasí je venkovní tisk ideální pro propagaci události, označení místa prodeje nebo dokonce propagační kampaně. Objevte 4 nejdůležitější výhody venkovní reklamy:
1. Oslovuje široké publikum
Tisk venkovních značení je jedním z nejúčinnějších vizuálních reklamních nástrojů, které můžete použít ke komunikaci se svým publikem. Na rozdíl od display reklamy nebo rozhlasové reklamy ji nelze vypnout, splývá s přirozenou krajinou místa, ale je dostatečně viditelná, aby přilákala potenciální zákazníky.
2. Přitahuje pozornost
Venkovní reklama nemusí konkurovat jiným typům marketingu. Vytváří prostor s kreativními řešeními, která vzbuzují pozornost ve velkém měřítku.
3. Kombinace s dalšími marketingovými řešeními
Tištěnou venkovní reklamu lze dobře kombinovat s dalšími médii, včetně marketingových strategií v sociálních médiích. Díky správnému brandingu můžete cílovému publiku připomenout své sdělení na více platformách.
4. Zanechává nezapomenutelný dojem
Obraz je často důležitější než slova. Venkovní reklama umožňuje používat vizuální efekty, díky nimž se vám reklama lépe vryje do paměti. Čím zajímavější nebo originálnější design, tím déle zůstane v povědomí veřejnosti.
Přesvědčili jsme vás, že to stojí za to? Nyní se tedy musíte rozhodnout, které médium venkovní reklamy je pro vVaši firmu nejvhodnější, a poté navrhnout originální reklamu, která zaujme publikum.
Typy venkovní reklamy – vyberte si svou venkovní reklamu
Existuje mnoho různých typů médií pro outdoor marketing. Všechny jsou účinné, pokud jsou dobře sladěny s Vaší značkou, marketingovou strategií a místem jejich umístění. V závislosti na svých cílech si můžete vybrat:
Billboard – jedná se o velkou venkovní reklamní konstrukci podobnou rozměrnému plakátu. Billboardy se obvykle používají k propagaci značky nebo nabídky, protože je těžké je přehlédnout a snadno osloví široký okruh potenciálních zákazníků. Dobře vyrobený a kvalitní billboard je spolu s působivým formátem velmi účinnou reklamou.
Banner – jedná se o typ nosiče, který snadno upoutá pozornost kolemjdoucích. Nejenže se snadno používají, ale jsou také odolné a vydrží proměnlivé povětrnostní podmínky. Odolný materiál umožňuje vystavení banneru 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Navíc si můžete vybrat typ banneru, který nejlépe vyhovuje místu konání. Na trhu jsou k dispozici jednostranné a oboustranné reklamní bannery, reflexní bannery a reklamní bannery ze síťoviny, které jsou velmi odolné a skvěle se hodí pro velkoformátový venkovní tisk.
Plakát – jedná se o levné a snadno vyrobitelné venkovní reklamní nosiče. Navíc je lze snadno umístit na veřejných místech. Plakáty mohou mít různé velikosti, včetně velkoformátových plakátů. Jednou ze skvělých vlastností plakátů je, že na ně můžete umístit tolik detailů, kolik chcete, protože si je většinou lidé prohlíží zblízka.
Reklamní vlajka – tento typ venkovní reklamy se často používá ke zvýšení viditelnosti a zlepšení image značky. Reklamní vlajky jsou vyrobeny z odolných materiálů, takže jsou odolné vůči dešti a silnému větru. Jejich výhodou je, že jsou vidět na velkou vzdálenost. Jsou ideální jak před sídlem společnosti, tak při venkovních událostech.
Reklamní áčkové stojany – je to skvělý způsob, jak kolemjdoucím představit nový produkt, službu nebo propagaci. Lidé jdoucí po ulici Vaše sdělení nepřehlédnou. Můžete si vybrat z mnoha různých typů stojanů – od plechových, přes dřevěné s křídovou tabulí až po extrémně odolné venkovní stojany se závažím.
Reklama na zpevněných základech – štíty a billboardy jsou také prvky venkovní reklamy, které podpoří Vaše podnikání. Tvrdé podklady (deskové materiály, reklamní tabule a cedule) se často používají k tisku reklamních a dekorativních prvků, které mají zůstat na určitém místě po dlouhou dobu. Díky své trvalosti a odolnosti vůči povětrnostním vlivům je lze použít na nejrůznějších místech, a proto se používají především pro kvalitní značení.
Pokud již víte, které nosiče jsou pro Vás vhodné, je třeba přejít k realizaci. Navrhnout a vymyslet originální venkovní reklamu může být obtížné, proto sledujte náš blog, protože v dalších příspěvcích Vám poradíme, jak se díky venkovní reklamě zviditelnit, a ukážeme Vám zajímavé a originální projekty venkovní reklamy.