Prodeje se zastavily? Možná si Váš obchod vede dobře, ale mohlo by být lépe? Podívejte se, jak využít tiskárnu (a nejen tu!) za účelem rozpohybovánív on-line kanálu! Seznamte se s první dávkou nápadů.
# 1 PŘIDEJTE DO BALENÍ
Jak se cítíte, když otevíráte dlouho očekávaný balíček s objednávkou a nacházíte v ní – na rozdíl od vámi vybraných produktů-malé překvapení v podobě karty s poděkováním, elegantního balicího papíru nebo voucheru se slevovým kódem na další objednávku? Pokud jste právě získali pocit vzrušení při vzpomínce na poslední úspěšné rozbalení, je to skvělé! A teď pomyslete na osoby, které budou objednávat z Vašeho obchodu. Chcete, aby cítily totéž? Postarejte se o správný obal a #PřidejteDoBalení tiskařské produkty, díky nimž se otevírání zásilek z Vašeho obchodu stane nezapomenutelnou zkušeností.
Podívejte se na několik příkladů, kterými se můžete inspirovat a využít je, abyste obohatili své vlastní zásilky.
# 2 PERSONALIZUJTE
Není snad není nic příjemnějšího, než vědomí toho, že nejste dalším anonymním kupujícím a značka přistupuje k budování vztahů s náležitým závazkem a skutečnou náklonností!
Personalizace není ani trend, je to must have, pokud chcete udržet retenci na vysoké úrovni. A nejde jen o prodeje – dobré vztahy s lidmi, kteří se rozhodují pro nákup ve Vašem obchodě, přinesou nejen vysoké prodeje, ale přinesou také výhody v jiných oblastech, například počet pozitivních zmínek a recenzí na internetu nebo doporučení vaší značky lidem, kteří od Vás ještě nic neobjednávali. Využijte data a vytvářejte osobní komunikaci, posilte důvěru a buďte blíže k lidem, s nimiž Vás spojuje nejen obchodní vztah, ale často i hodnoty které reprezentujete (to je často důvod, proč tito lidé nakupují u Vás, a ne jinde).
Využijte personalizované tištěné materiály a povzbuzujte je, aby s Vámi zůstali na delší dobu.
# 3 ODMĚŇUJTE
Drobné upomínky vždy působí dobře! Nepotřebujete velký rozpočet a fantastická řešení. Přemýšlejte například o slevových kódech pro další nákupy, které můžete poslat zákazníkovi ve Vašem obchodě mailem nebo ještě lépe – ve formě tištěného poukazu nebo voucheru. Pokud chcete, kromě vděčnosti osoby, která bude obdarovaná, získat ještě více výhod, využijte složení unikátních kódů. ↓
Unikátní kódy zvyšují návratnost investic a umožňují značkám lépe sledovat plány výdajů spojených se slevami [1].
Nevíte, které předměty si vybrat? Některé nápady najdete níže a pReklamní předměty a dárkyrodukty zde.
# 4 PŘIPOJTE OFFLINE S ONLINE
Papírové a digitální tvoří dokonalou kombinaci. Na letácích často najdete webovou adresu nebo QR kód, a na vizitkách – vedle telefonního čísla, také e-mailovou adresu. Využijte to, i když je celá Vaše společnost je založena na kanálech dostupných na internetu a nevzdávejte se tisku, který vám může poskytnout převahu. Papír působí fantasticky na smysly a tištěné propagační materiály často zůstávají“ po ruce“ i po vypnutí počítače – stojí za to mít to na paměti při plánování Vašich marketingových činností.
Podívejte se na článek, ve kterém se dozvíte, jak používat QR kódy při tvorbě tištěných materiálů. Zvyšte prostřednictvím nich návštěvnost Vašeho internetového obchodu, přilákejte nové osoby a pracujte na rozpoznání své značky pomocí několika kanálů.
Druhá část článku s dalšími tipy bude brzy vydána – sledujte nové publikace na našem blogu!