Kancelářeské materiály mají sílu. A dokonce hodně síly. Nejen, že usnadňují organizaci času a prostoru v kanceláři, ale mohou se stát dalším dekorativním a propagačním prvkem. Jaké materiály stojí za to mít v kanceláři a proč?
Kancelářští hrdinové na stupních vítězů
Kancelářské materiály lze přirovnat k kancelářským superhrdinům. Vypadají obyčejně, ale v každém z nich dřímá nějaká supersíla. Jaké jsou nejúčinnější kancelářské materiály, co dokáží a proč byste je měli mít? Zde je zpráva o stupních vítězů, která představuje přehled 3 nejlepších kancelářských asistentů. Pravděpodobně jsou to oni, kteří nejlépe bojují proti kancelářskému chaosu, nudě a dezorganizaci. Poznáváte je?
1. Poznámkové bloky a samolepící kartičky
Tito papíroví hrdinové jsou obdařeni mimořádnou silou, uspořádávají informace a umožňují se vypořádat s mezerami v paměti 😉 poznámkové bloky a lepící poznámky jsou opravdoví kancelářští lvi – chytají prchavé termíny, informace a poznámky. Co je odlišuje? Jsou pohodlné, kompaktní a mohou být přijaty téměř kdekoli. S jejich pomocí můžete kdykoli zaznamenat důležité informace a v případě potřeby je předat kolegům. Ochotně přijímají nejdůležitější data, čísla a údaje a nenápadně je připomínají. Jsou také tichými kurátory umění, které představují plátno neobvyklých pracovních čmáranic (vytvořených například během dlouhých konferencí nebo telefonických rozhovorů). A přesto si talent zaměstnanců zaslouží ocenění (stejně jako papíroví hrdinové si zaslouží akvizici).
Co je důležité – papírovou sílu nenahradí žádná poznámka napsaná v počítači. Na podporu těchto informací lze citovat výzkum P. Müllera a D.Oppenheimera. Zkoumali účinnost poznámek pořízených v počítači a porovnávali je s poznámkami zaznamenanými na papíře. Při analýze výsledků výzkumu jednoznačně deklarovali absolutní převahu zápisků psaných rukou nad těmi, které byly vytvořeny na počítači. Koneckonců, pero vyhrává s klávesnicí a papír s monitorem. Bylo prokázáno, že ruční poznamenávání aktivuje náš mozek a výrazně zvyšuje pravděpodobnost zapamatování zaznamenaných informací. A papír? Papír je jen pojistkou paměti (ačkoli užitečnou).
2. Hlavičkový papír
Hlavičkový papír se vyznačuje neobvyklým pokrytím a schopností dostat se téměř ke všem. Obvykle zůstává někde v pozadí, nicméně veškerá magie se odehrává právě tam. Značkový formulář diskrétně a téměř nenápadně vytváří a posiluje povědomí společnosti. Je velmi užitečný v kanceláři, je základem různých dokumentů. Je nepostradatelný při vytváření korespondence, firemní nabídky nebo oficiálních dopisů. Jedná se o mobilní reklamní médium, které přinese zprávy o vaší firmě velmi daleko. Chytře. Firemní papír je praktický, posiluje image společnosti a každý den se naplní náznakem jemné propagace.
3. Firemní kalendáře
Reklamní kalendáře mají 2 síly. Jedna z nich je podmanění deadlinů a druhá je působivá reklamní síla. Existuje mnoho typů firemních kalendářů, z nichž si můžete vybrat-od malých listů až po stolní pyramidy a nástěnné plakátové kalendáře. Kalendář se hodí kamkoli. Ukáže svou sílu v peněžence, na stěně nebo na stole. Pro něj nejsou špatná místa, existují jen nevyhovující formáty. Firemní kalendář může vyhovovat každé (kanceláři). Kalendář společnosti poskytuje velké pole kreativity-doprovod příjemce pro příštích 12 měsíců. Kalendář lze předat zaměstnancům, zákazníkům nebo dodavatelům. Jedná se o jeden z mála reklamních nosičů, který působí po celý rok a jsou skutečně užitečné pro příjemce. Kalendář má sílu 365 dní v roce-neváhejte ji použít.