Tištěné reklamní nebo propagační materiály jsou stále velmi populární. Kontakt s papírem dává pocit hmatatelnosti předložené nabídky, přibližuje k ní příjemce, zapojuje smysly a ovlivňuje představivost. Není divu, že v době, kdy se digitální forma rozpíná ve světě reklamy a snaží se ukrojit co největší díl pomyslného průmyslového koláče, papír stále drží vysoké místo na stupních vítězů.
➖ Udělejte skvělý první dojem
Nedávno jsme psali o tom, jak tištěné materiály pomáhají s prodejem (tento text si můžete přečíst zde). Dnes se budeme soustředit na aspekt výběru surovin, přesně řečeno na jedné z nich, a sice na papíru Multiloft, který je zajímavou alternativou klasického jednovrstvého papíru Proč je tento typ podkladu tak jedinečný? Pro nejlepší odpověď na tuto otázku musíte vzít do ruky kus tohoto papíru. Neobvyklá tloušťka a charakteristický „pocit“ činí kontakt s materiálem vytištěným na papíru Multiloft nezapomenutelným.
Zajímavost:
„Fyzické nosiče mají silnější vliv na mozek, zanechávají hlubší stopu podobnou té, kterou zanechá přímý kontakt s produktem. Papír v ruce zkrátka vyvolává více emocí než obrázek na monitoru. Je hmatatelnější, realističtější, má určitou strukturu, váhu, vůni. Spouští a mnohem více stimuluje síť nervových vazeb spojených s prostorovou pamětí než digitální obrazy.”
➖ 3 vrstvy, které jsou důležité
Výhodou papíru Multiloft je jeho tloušťka, která vzniká spojením 3 vrstev papíru, z nichž jedna (střední) může být jiné barvy než ostatní dvě. Toto řešení poskytuje mnoho funkcí-obohacuje design o další barvu a usnadňuje nalezení konkrétní vizitky v souboru karet po obchodní schůzce. Podívejte se na příklady-rozdíl mezi obyčejným křídovým papírem a papírem Multiloft lze vidět pouhým okem!
Můžete jasně vidět, že to nejsou běžné vizitky se standardní strukturou a hustotou papíru.
S vizitkou Multiloft v ruce budíte dojem, že nejde o jednu obchodní kartu, ale o několik kusů, které se sloučily do jednoho souboru. Často teprve až po nějaké době si nadaný člověk všimne, že to nejsou tři, ale jedna vizitka! Díky tomu získáte mimořádně důležitý prvek překvapení při tvorbě prvního dojmu a kromě toho se objeví pole pro navazování zábavné konverzace, která má šanci na dlouhodobé uložení v paměti.
Zajímavost:
Vizitky (Multiloft) jsou třikrát silnější než tradiční a střední vrstva je barvený papír (k dispozici ve 12 barvách). V rámci jedné objednávky Justprint si můžete vybrat různé přizpůsobené návrhy ve formátu 85 x 55 mm nebo 90 x 50 mm.
➖ Nejen vizitky
Ačkoli Multiloft je doménou vizitek, ve skutečnosti „sky is the limit“! Tento typ podkladu je také vhodný pro tisk materiálů, jako jsou pozvánky, pohlednice, poukázky nebo nabídky. V základní nabídce Justprint najdete vizitky Multiloft, zatímco pokud máte zájem o jiný produkt (např. jeden z výše uvedených), zeptejte se o možnostech výroby, protože také provádíme individuální objednávky! 🙂