Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignTipyTisk

Jak propagovat stavební firmu?

autor Justprint 31 července 2020
autor Justprint 31 července 2020 0 komentář

S budováním image je to jako se stavbou domu – jeho trvalost je určena znalostmi, materiály a pevnými základy. Jak efektivně propagovat svou stavební firmu, a to jak na internetu, tak na letácích a dalších tištěných materiálech? Zde je několik tipů, které Vám mohou být užitečné

Jsou stavební letáky účinné?

Ačkoli nechybí hlasy, které by popíraly jejich účinnost – letáky pro stavební společnosti mohou být ve skutečnosti obrovským nástrojem pro přilákání zákazníků. Proč? Hlavně proto, že stavební a opravárenské firmy získávají zákazníky hlavně přímou cestou – z doporučení nebo prostřednictvím reklam a tiskovin. V případě letáku si kromě samotných kontaktních informací můžete představit i širší nabídku – spolu s ceníkem a fotografiemi konkrétních realizací.

Leták pro stavební firmu umožní oslovit přímo klienta – současného nebo budoucího. Díky ní posílíte image profesionální společnosti. To prostě funguje, zejména v tomto odvětví! Začněme ale od začátku, tedy se strategií stavební firmy.

Vynikněte – dobrou strategií

Konkurence je obrovská, abyste se neutopili v moři podobných nabídek, stojí za to najít něco, co Vás zvýrazní. Nejedná se však o čerstvou, agresivní reklamu, ale o specifickou hodnotu nabízenou uživateli. Nejlepší způsob, jak zvýšit efektivitu Vašich reklamních a marketingových aktivit, je vytvořit konzistentní dlouhodobou strategii. Měla by obsahovat jak pokyny týkající se vizuální identifikace stavební firmy, tak i knihu stylu – tedy plánovaný způsob komunikace. To je základ, na kterém stojí za to založit veškerou reklamu a marketingové úsilí.

Content marketing pro stavební firmy

Je třeba zavést pravidla content marketingu – jak na internetu, tak při tisku letáků a dalších materiálů, které přispívají k propagaci společnosti. Jednoduše řečeno-obsahový marketing pro stavební a opravárenské odvětví znamená dlouhodobou strategii zaměřenou na budování vztahů. Jeho oporou je neustálé zkoumání a reakce na potřeby zákazníků (včetně jejich předstihu). Pokud vytváříte obsah pro stavební firmy, nekoncentrujte se na jedinečnosti své značky, ale nabídněte uživateli konkrétní hodnotu – odpověď na jeho potřebu, a podělte se o své know-how.

Jak vytvořit obsah pro stavební firmy?

Nebojte se sdílet své znalosti, tipy a dovednosti – publikujte výukové programy, cenné DIY a vše, co opravdu může být užitečné pro uživatele. Dobře řízený CM pro stavební společnost se může změnit na inbound marketing – to je mechanismus, kdy zákazník sám vyhledá a najde Váš obsah. Efekt? Získáte cenný obsah, provoz a posilujete svou odbornou pozici a zákazník dostane odpověď na Vaši potřebu. Tato pravidla by měla být uplatňována na různých kanálech – jak na internetu (publikování cenných článků, videí a infografik), tak v letácích, katalozích a dalších tištěných materiálech.

Jak vytvořit leták pro stavební firmu?

Bez ohledu na to, zda produkujete leták pro DIY, údržbáře nebo velkou stavební firmu – stojí za to, abyste to udělali správně. Zde je několik pravidel, která přibližují váš leták k ideálu.

  • Umírněnost – tedy čím méně obsahu, tím větší je pravděpodobnost, že ho příjemce vstřebá úplně. Představujte pouze konkrétní skutečnosti – používejte krátké věty, odrážky a jiné způsoby sdělení obsahu.
  • Počet stránek – pro stručné informace a podnět ke kontaktu stačí řezaný leták – oboustranný, pokud chcete přidat fotografie a mapy, vyberte skládací leták, který Vám umožní čitelně rozložit obsah.
  • Pravopis a stylistika musí být kontrolována alespoň několika lidmi. Překlepy, mezery před interpunkčními znaménky nebo stylistické chyby-je lepší je zachytit předtím, než to udělá příjemce.
  • Obsah by měl být vytvořen s přihlédnutím k jazykovým výhodám, nejlépe podle schématu AIDA (Attention, Interest, Desire, Action).
  • Barva – před odesláním souboru do tiskárny se ujistěte, že leták je navržen v barevném prostoru CMYK. Také nezapomeňte přidat fotografie ve správném rozlišení.
  • Atraktivní slevy a kupony jsou položkou, která výrazně zvyšuje efektivitu letáků. Tím, že přidáte do letáku kód slevy na služby, zvýšíte pravděpodobnost, že zákazník uloží Vaši reklamu (a využije ji při první příležitosti).
0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
5 výhod tištěných kalendářů
Následující článek
Katalogy – efektivní nápad na propagaci

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru