Tisk dokonale balancuje mezi dvěma světy. Tímto skutečným, hmatatelným, dostupným na dosah ruky a tímto virtuálním, zaznamenaným řetězcem nul a jedniček. Na jedné strany je to velmi fyzický. Je v něm nekonečná hromada emocí.
Na druhou stranu, v podobě tištěných materiálů je to velmi účinný nástroj v komunikaci a ideální partner pro aktivity prováděné na internetu. Díky moderním technologiím je možné realizovat jej i online. Již dlouho se předpokládá kolaps tiskařského průmyslu.
Protože budoucnost vypadala stále digitálněji a papír už nikdo nepotřeboval. Okamžitě se na sebe psychicky usmívám, když si vzpomenu na reklamu KittenSoft Paper has a big future a zvuk slova „Emma“ mi už navždy bude znít v hlavě. 😉
Dobře, ale proč, když potřebuji profesionální tisk, vybírám online?
Protože jsem si sama rozhodla, co a jak bude vytištěno, a co je nejdůležitější, není třeba se toulat po nekonečné počtu kilometrů při hledání tiskárny, ptát se na její nabídku a čekat na informace, co mně to bude stát.
Objednávám tisk, odkud chci 24/7
Když sedím doma, v kanceláři nebo úplně jinde, mohu podávat objednávky. Přihlašuji se do svého účtu v servisu a mám vše, co potřebuji u ruky. Nejsem vázán denní dobou nebo místem. Mohu si svobodně naplánovat svůj čas a objednat tisk přesně tehdy, když na to mám volný čas a potřebuji to.
Mám mnoho k výběru
Na jednom místě mám obrovský výběr potravin, surovin a dalších parametrů. Mohu přizpůsobit produkt přesně tak, jak chci. Výběr typu papíru, jeho hmotnosti nebo další zušlechťování. Pokud nemohu něco udělat v samotném servisu, mohu vždy požádat o nabídku obsahující mé další požadavky.
Objednávám efektivně a bezpečně
Stačí se přihlásit do servisu Justprint.cz, vybrat produkt, přidat a přijmout grafické soubory, zvolit metodu a provést platbu. A zde je objednávka k realizaci. Webová služba automaticky kontroluje soubory zasláním chybových zpráv nebo upozornění, abych si byl jistý, že konečný tisk bude správný a s vhodnou kvalitou. Mohu také objednat další kontrolu souborů konzultantem (volitelná možnost je k dispozici v parametrech produktu).
Platím tak, jak se mi líbí
Při placení on-line se mi líbí mít na výběr. V Justprint.cz mám na výběr několik platebních možností. Za prvé payU, které máme všichni a payU by link. Skvělá volba, která vám umožní vygenerovat odkaz, prostřednictvím něhož může platbu provést každý, komu bude tento odkaz odeslán. Mám také možnost platit dobírkou nebo tradičním převodem.
Papír – proč se vyplatí?
Papír přirozeně láká a unáší publikum. Je hmatatelný, má svou fyzickou stránku, určitou strukturu, pach. Je to mnohem lepší nosič emocí než digitální média.
Zprávy přenášené prostřednictvím tištěných materiálů jsou snadněji srozumitelné a lépe zapamatovatelné. Vyžadují o 21 % méně kognitivního úsilí než digitální média. Papírové reklamy vám umožňují snadněji zapamatovat si podrobnější informace. To potvrdilo 75 % účastníků, kteří se podíleli na výzkumu provedeném pro kanadskou poštu. Pro srovnání, pouze 44 % ze skupiny subjektů si pamatovalo stejné detaily prezentované prostřednictvím elektronických médií. Důležitá je ještě jedna věc: 51 % dotázaných bylo více nakloněno nákupu, když byla reklama prezentována v papírové podobě.
Tištěné materiály jsou „skutečnější“ pro mozek. Vyžadují více emocionální zpracování, což je velmi důležité v procesu vytváření identity, povědomí o značce a produktu. Fyzické materiály ve formě papírových výtisků produkují více mozkových reakcí spojených s vnitřními pocity, což výrazně zvyšuje efektivitu reklamy. Geniálně tím spouští prostorovou paměť mozku.
Dalším důležitým prvkem je, že mozek zpracovává slova napsaná nebo vytištěná na papíře zcela jinak než ty, které jsou v elektronické formě. Ve studiích bylo prokázáno, že studenti, kteří četli texty v tištěné podobě, obdrželi mnohem lepší výsledky v testu na porozumění textu, než studenti, kteří četli stejné texty v digitální podobě. To znamená, že pokud je našim zákazníkům stejná zpráva prezentována v digitální podobě i prostřednictvím tištěných materiálů, samozřejmě emocionálněji přijmou tu představenou na papíru, navíc si ji také zapamatují a pochopí.
Je tu ještě jedna věc!
Komunikace B2B je lepší a efektivnější, když ji udržujete tištěnými materiály. Bylo prokázáno, že papír je efektivnější při předávání podrobných informací. Lépe se stará o uspokojení potřeb klienta. Když předáváme informace v papírové podobě, zvyšujeme šance na pochopení a snadnější zapamatování.
Ukončeme téma. Tisk je důležitým a účinným nástrojem v rukou šikovného obchodníka. Jedná se o nepostradatelného společníka pro online a offline marketingové úsilí a pomocí technologií online může být implementován jednoduchým, snadným a bezpečným způsobem. Pro všechny, kteří neviděli video a Emma jim nezní v hlavě, odkazuji na záběry, ať si také přijdou na své. 😉
Justprint. Tiskárna plná možností!
#tiskněteOnline #tiskněteZdomova