Pokud jde o venkovní reklamu, existuje jen málo omezení. Dává Vám možnost být kreativní i s malým rozpočtem. Existuje mnoho věcí, které můžete udělat, aby si Vás lidé všímali. Stačí mít na paměti několik klíčových aspektů. Zde je několik tipů, jak upoutat pozornost
S mnoha konkurenty na trhu bojujete každý den o to, abyste byli středem pozornosti. Využitím venkovní reklamy v marketingové strategii můžete přitáhnout pozornost veřejnosti. Klíčem k úspěchu je výběr nejlepší destinace. Umístěte své venkovní reklamní materiály na místa s vysokou návštěvností a počtem kolemjdoucích. Navíc, pokud bude Vaše reklama dobře provedena, budete mít vyšší šanci získat nové zákazníky.
Jak projektovat venkovní reklamu
Vytváření zajímavé a poutavé venkovní reklamy je klíčem k tomu, abyste se prosadili. Efektivní reklama musí být navržena tak, aby upoutala pozornost lidí během jejich každodenních činností – při jízdě autem, chůzi po městě, nakupování nebo čekání na dopravní prostředek. Jelikož se jedná o velkou výzvu, připravili jsme pro Vás 4 tipy, které Vám pomohou navrhnout venkovní reklamu tak, abyste si jí lidé všímali:
1. Nekomplikujte věci
Pokud jde o venkovní marketing, Vaše bannery, billboardy nebo plakáty se musí dostat do povědomí příjemců během pouhých deseti sekund. Nejlepší venkovní reklamní nosiče osloví čtenáře během jedné nebo dvou vteřin! Tohoto efektu můžete dosáhnout pomocí výrazné grafiky, která vypráví příběh nebo přidáním krátkého, chytlavého sloganu k Vašemu produktu.
2. Používejte barvy s rozmyslem
Barva je jedním z nejjednodušších způsobů, jak upoutat pozornost lidí. Různé barvy vyjadřují různé nálady a emoce. I když je důležité používat výrazné a odvážné barvy, ujistěte se, že jsou v souladu s identitou Vaší značky.
3. Špetka humoru vždycky funguje
Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak na sebe upozornit, je přidat do svého projektu špetku humoru. Jednoduchá slovní hříčka Vás odliší a lidé si Váš vtip zapamatují. Nezapomeňte však, že Váš humor musí být srozumitelný pro všechny, aby měl správný dopad.
4. Efekt spočívá v kvalitě
Ani ta nejkreativnější venkovní reklama neudělá ten správný dojem, pokud je nekvalitní. Bledé barvy, rozmazání nebo nevhodný podklad, který neodolá měnícím se povětrnostním podmínkám, mohou zmařit veškeré Vaše úsilí. Kvalitní tisk, dobré materiály a následně osvědčená tiskárna jsou nezbytné pro to, aby Vaše reklama vypadala co nejlépe.
5. Vyzkoušejte svou kreativitu
V závislosti na účelu Vaší venkovní reklamy to může být jednoduchý informační banner, barevný plakát s jednoduchým sdělením nebo obrovský a originální billboard. Použijte různé metody, aby Vaše venkovní reklamní materiály vynikly. Kreativní nápady také nemusí být vždy složité. Někdy stačí jednoduchý, ale originální a zábavný nápad. Nejenže si Vvás všimnou, ale zanecháte nesmazatelný dojem.
Nezapomeňte také, že jedna venkovní reklama, i ta nejlépe navržená, nestačí. Nejlepšího účinku lze dosáhnout kombinací různých typů venkovní reklamy. Velké billboardy podél dálnic, menší plakáty a vlajky v centrech měst vytvoří ucelenou kampaň a umožní Vám oslovit široké publikum.
Vyplatí se vsadit na více než jeden typ venkovní reklamy?
Jedním z hlavních cílů marketingu je zviditelnit značku, takže pokud chcete, aby si Vás všimli, nestačí mít jen obrovský banner nebo billboard na frekventovaném místě. Musí být doplněn dalšími druhy reklamních materiálů, jako jsou vlajky, plakáty nebo samolepky. Vyplatí se také myslet na další podporu Vaší venkovní reklamy různými nestandardními aktivitami. Chcete-li se ujistit, že je Váš banner nebo vlajka viditelná pro všechny, zkuste umístit další reklamní materiály na místa, kde by je nikdo nečekal. Díky efektu překvapení si Vás kolemjdoucí určitě zapamatují.
Odkud lze čerpat inspiraci
Je dobré sledovat, co dělá konkurence. To Vám pomůže zjistit, zda jsou Vaše marketingové plány dostatečně dobré, aby porazily Vaše konkurenty, a analýza trhu pomůže Vaší firmě získat náskok před ostatními ve světě reklamy. Vyplatí se také sledovat kroky velkých hráčů a zjistit, jak propagují své produkty. Inspirace těmi největšími může Vašemu podnikání přinést hmatatelné výhody.
____________
Zdroj:
https://joemonster.org/art/25500
https://twitter.com/marketing_birds/status/1275717055451410433
https://movia.media/moving-billboard-blog/how-does-billboard-work/