V první části šlo o přidání do zásilky, personalizaci, odměnu a … kombinaci činností v režimu offline a online. V tomto článku najdete více nápadů, jak používat tisk a polygrafické materiály ke zvýšení své šance na ziskové podnikání on-line. Podívejte se, jak jinak vám v tom může tiskárna pomoci.
První část článku najdete zde >> [odkaz]
#5 zvolte řešení, která nejsou zřejmá
Co je standardně součástí dodávky? Nejčastěji se jedná o balicí papír, nálepku, leták nebo voucher, méně často katalog nebo tiskařský předmět. Pokud si pohrajete se složením a tvarem, bude snadné zvýraznit Vaši značku a příjemně překvapit osobu, která bude mít šanci rozbalit objednávku od Vaší společnosti. Jak to můžete udělat? Níže najdete dva příklady působící na představivost:
- Tištěné katalogy – použijte je k prezentaci produktů, které jsou nejprodávanější ve Vašem obchodě – to by mohlo zajímat osobu, která se možná, při pohledu na ně v katalogu, rozhodne ke koupi doplňkových produktů. ProTip: Nepředstavujte suché informace, jednoduše přidejte do popisu trochu barvy tím, že odvyprávíte příběh každého produktu nebo přidáte názor osoby, která doporučuje tuto konkrétní věc.
- Běžná pohlednice může získat jedinečnou sílu, pokud si vyhrajete s formátem a efekty. Výběr čtvercového tvaru a zušlechtění (např. parciálního laku na vybraných grafických prvcích nebo pokrytí pohlednic fólií soft touch příjemnou na dotyk může na dlouho zachytit zážitek spojený s tímto reklamním materiálem).
Nevíte, kde začít? Vyzkoušejte tyto produkty
# 6 EXPERIMENTUJTE
Bod 6 je v podstatě rozšířením bodu 5. Vyhýbejte se klišé a nabídněte něco jiného!
Za tímto účelem je nutné použít nestandardní propagační materiály (např. trička nebo předměty, na které můžete aplikovat svůj vlastní grafický design a branding-o tom jsme psali v předchozí části tohoto článku). Dobrým nápadem je speciálně použít vybrané suroviny k vytvoření jedinečných propagačních materiálů. Potřebujete nápovědu? Podívejte se na tento příklad-reklamní síťka mesh, která se standardně používá pro tisk bannerů, je jedním z nejvíce zajímavých nápadů pro únik konvencím.
S jinými produkty experimentujte na vlastní pěst – prohlédněte si selektor (místo, kde vybíráte parametry produktu během objednávky, je označené modrým rámečkem na níže uvedené obrazovce), prohlédněte si, jaké suroviny máte na výběr, zeptejte se Googlu a poznejte rozdíl mezi jedním a druhým typem papíru (nebo si objednejte již dříve uvedené vzorky) a bavte se složením. Čím více neobvyklého a originálního řešení vymyslíte, tím snadněji si lidé zapamatují Vaši značku.
Pro inspiraci se můžete podívat i na tento článek
# 7 VZDĚLÁVEJTE
Spojte příjemné s užitečným!
Balení může být okouzlující a zároveň praktické. Pravidlo nevyhazujte, použijte znovu, se vztahuje nejen na prodávané výrobky, ale také na obaly a na vše, co je součástí objednávkového balíčku. Podívejte se na níže uvedené příklady-obyčejné módní krabice mohou získat druhý život, pokud si vzpomenete, že může být znovu použita. Balení s vrácenými zásilkami můžete použít znovu – vhodná informace zcela odvádí pozornost od stavu balíčku, ale také pracuje na image společensky odpovědné značky, která se zajímá o životní prostředí.
# 8 VYUŽIJTE ŠANCI
Šance na efektivní prodej prostřednictví tištěných materiálů. Nechť Vám papír poslouží jako nosič personalizované nebo jedinečné nabídky, kterou budete marně hledat v internetovém obchodě.
✦ Podle zprávy Retail Advertising and Marketing Association je pravděpodobné, že 47% zákazníků zahájí online dotaz po seznámení se s nestandardní tištěnou reklamou.1
To je téměř každá druhá osoba, která objednává ve Vašem obchodě! Takže stojí za to riskovat a něco vytisknout? Necháme Vás s touto otázkou a odkazem, kde můžete otestovat všechny uvedené nápady. ↓
1 http://www.creativeover.com/7-useful-print-marketing-trends-enhance-customer-experience/