Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignTisk

Zvyšte prodeje ve svém internetovém obchodě! seznam triků, které vám v tom pomohou, č. 2

autor Justprint 1 února 2022
autor Justprint 1 února 2022 0 komentář

V první části šlo o přidání do zásilky, personalizaci, odměnu a … kombinaci činností v režimu offline a online. V tomto článku najdete více nápadů, jak používat tisk a polygrafické materiály ke zvýšení své šance na ziskové podnikání on-line. Podívejte se, jak jinak vám v tom může tiskárna pomoci.

První část článku najdete zde >> [odkaz]

#5 zvolte řešení, která nejsou zřejmá

Co je standardně součástí dodávky? Nejčastěji se jedná o balicí papír, nálepku, leták nebo voucher, méně často katalog nebo tiskařský předmět. Pokud si pohrajete se složením a tvarem, bude snadné zvýraznit Vaši značku a příjemně překvapit osobu, která bude mít šanci rozbalit objednávku od Vaší společnosti. Jak to můžete udělat? Níže najdete dva příklady působící na představivost:

  • Tištěné katalogy – použijte je k prezentaci produktů, které jsou nejprodávanější ve Vašem obchodě – to by mohlo zajímat osobu, která se možná, při pohledu na ně v katalogu, rozhodne ke koupi doplňkových produktů. ProTip: Nepředstavujte suché informace, jednoduše přidejte do popisu trochu barvy tím, že odvyprávíte příběh každého produktu nebo přidáte názor osoby, která doporučuje tuto konkrétní věc.

  • Běžná pohlednice může získat jedinečnou sílu, pokud si vyhrajete s formátem a efekty. Výběr čtvercového tvaru a zušlechtění (např. parciálního laku na vybraných grafických prvcích nebo pokrytí pohlednic fólií soft touch příjemnou na dotyk může na dlouho zachytit zážitek spojený s tímto reklamním materiálem).

Nevíte, kde začít? Vyzkoušejte tyto produkty

Sada vzorků obalů
Sada vzorků obalů

# 6 EXPERIMENTUJTE

Bod 6 je v podstatě rozšířením bodu 5. Vyhýbejte se klišé a nabídněte něco jiného!

Za tímto účelem je nutné použít nestandardní propagační materiály (např. trička nebo předměty, na které můžete aplikovat svůj vlastní grafický design a branding-o tom jsme psali v předchozí části tohoto článku). Dobrým nápadem je speciálně použít vybrané suroviny k vytvoření jedinečných propagačních materiálů. Potřebujete nápovědu? Podívejte se na tento příklad-reklamní síťka mesh, která se standardně používá pro tisk bannerů, je jedním z nejvíce zajímavých nápadů pro únik konvencím.

reklamni taska mesh

S jinými produkty experimentujte na vlastní pěst – prohlédněte si selektor (místo, kde vybíráte parametry produktu během objednávky, je označené modrým rámečkem na níže uvedené obrazovce), prohlédněte si, jaké suroviny máte na výběr, zeptejte se Googlu a poznejte rozdíl mezi jedním a druhým typem papíru (nebo si objednejte již dříve uvedené vzorky) a bavte se složením. Čím více neobvyklého a originálního řešení vymyslíte, tím snadněji si lidé zapamatují Vaši značku.

Pro inspiraci se můžete podívat i na tento článek 

OUTSIDE THE BOX, nebo jak přemýšlet mimo obvyklý rámec při navrhování balení?

# 7 VZDĚLÁVEJTE

Spojte příjemné s užitečným!

Balení může být okouzlující a zároveň praktické. Pravidlo nevyhazujte, použijte znovu, se vztahuje nejen na prodávané výrobky, ale také na obaly a na vše, co je součástí objednávkového balíčku. Podívejte se na níže uvedené příklady-obyčejné módní krabice mohou získat druhý život, pokud si vzpomenete, že může být znovu použita. Balení s vrácenými zásilkami můžete použít znovu – vhodná informace zcela odvádí pozornost od stavu balíčku, ale také pracuje na image společensky odpovědné značky, která se zajímá o životní prostředí.

  • krabice

# 8 VYUŽIJTE ŠANCI

Šance na efektivní prodej prostřednictví tištěných materiálů. Nechť Vám papír poslouží jako nosič personalizované nebo jedinečné nabídky, kterou budete marně hledat v internetovém obchodě.

✦ Podle zprávy Retail Advertising and Marketing Association je pravděpodobné, že 47% zákazníků zahájí online dotaz po seznámení se s nestandardní tištěnou reklamou.1

To je téměř každá druhá osoba, která objednává ve Vašem obchodě! Takže stojí za to riskovat a něco vytisknout? Necháme Vás s touto otázkou a odkazem, kde můžete otestovat všechny uvedené nápady. ↓ 

ecommerce print

1 http://www.creativeover.com/7-useful-print-marketing-trends-enhance-customer-experience/

Obalové materiályReklamní taška ze síťoviny meshSada vzorků obalů
0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Zvyšte prodeje ve svém internetovém obchodě! seznam triků, které vám v tom pomohou, č. 1
Následující článek
Trendy v grafickém designu v roce 2022

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru