Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignObaly a krabiceTipyTisk

Vynikněte! Role obalu v e-commerce

autor Justprint 19 ledna 2021
autor Justprint 19 ledna 2021 0 komentář

Nedávno se na našem blogu objevil přehled inspirativních příkladů v obalovém průmyslu (tento článek naleznete zde) a text se stal jakýmsi úvodem do nové kategorie produktů na našem webu.  Dnes pokračujeme v tématu, půjdeme o krok dále a zaměříme se na podstatu obalu v obchodě, přičemž se zaměříme na jeho roli zejména v e-commerce. Proč se zaměřujeme na online svět? Dozvíte se to po přečtení dalšího odstavce. A později to bude stále zajímavější!

📦 Nakupujeme online stále více a více

Počet uživatelů internetu, kteří provádějí online transakce, roste. Situace vzniklá kvůli COVID-19 tento trend dále posílila a vše nasvědčuje tomu, že tento model nákupu bude i nadále posilovat. Statistiky hovoří samy za sebe, stačí se podívat na globální data z června 2020 – v průzkumné skupině uživatelů internetu ve věku 16-64 let 81% lidí hledalo na webu produkty, které si chtěl koupit, a 74% si v internetovém obchodě koupilo alespoň jednu položku. Tyto výsledky naznačují, že e-commerce právě vstupuje do „zlatého věku“, a to je vhodná doba na přemýšlení o internetovém obchodě (pokud ho ještě nemáte) nebo o rozvoji v této oblasti, s přihlédnutím k procesu nákupu, nabídce produktů, logistice a samozřejmě k obalům.


👉 Více údajů ve zprávě: https://www.slideshare.net/DataReportal/digital-2020-july-global-statshot-report-july-2020-v01.


📦 Online prodej – příležitosti a výzvy

Nákup online se liší od nákupu zboží v kamenných obchodech. Některé prvky chybí (možnost vzít do ruky produkt z police, dotknout se ho, vizualizovat jeho rozměry), ale existují i ​​takové, které budou vhodné pouze pro tuto formu nákupu zboží. Příkladem jsou přepravní obaly – zdánlivě nic zvláštního, jen krabička, která chrání zboží během přepravy. Určitě? Takové vnímání obalu se mění a majitelé značek ho stále častěji používají jako nosič vizuální identifikace, další místo pro sdělování hodnoty značky a jako nenápadný reklamní materiál.


💡 Zkušenost uživatele při vybalování balíčku by měla být emotivní. Zabalte je s náležitou péčí.


📦 Dobrý nápad je polovina úspěchu

Objednávka by měla upoutat pozornost a již ve fázi vybalování balíčku udělat skvělý dojem. Image značky umístěný na poštovní krabici, zajímavý potisk, který je předzvěstí toho, co je uvnitř, nebo motto nebo osobní zpráva, vytištěné písmem, které připomíná ručně psaný dopis – to jsou nejoblíbenější nápady, i když seznam různých použití je mnohem delší.

  • Krabice na míru
  • výroba krabic na míru

📦 Osvědčené postupy, odkoukané od nejlepších!

Zákazníci oceňují nákupy v obchodech, které kromě standardní objednávky si dokážou získat kupujícího přidáním malého bezplatného balíčku v podobě nálepky nebo osobního slevového letáku pro další nákupy. Zákazníci, kteří obdrží byť jen symbolický dárek nebo nějakou pěknou maličkost, kterou v balíčku nečekali, hodnotí výše zážitek z nakupování.

Podívejte se, jak můžete svou zásilku zatraktivnit:

  • Obaly s potiskem
  • Potisk obalů
  • Výroba obalů

📦 Druhý život obalu

Je dobré, když design obalu předpokládá vícenásobné použití. Druhý život krabičky je pro značku jakousi odměnou – koneckonců bude vlastníka doprovázet při každém použití obalu. Vyberte si trvanlivý materiál, který zvýší životnost obalu – perfektně se k tomu hodí karton s vyšší gramáží a zušlechtění, např. UV fólie nebo lakování.

Zajímavost: Skvělým příkladem společnosti, která využívá 100% potenciálu obalu, je poznaňský e-commerce Chocolissimo, známý svými sofistikovanými krabičkami a lahodnými čokoládami.

📦 Umírněnost funguje vždy!

Zajistěte ohňostroj, ale ne takový, který hrozí požárem! Vyvažte počet doplňků a zajistěte konzistenci a takovou dávku emocí, která potěší, ale neodvádí pozornost od centrálního prvku, kterým je objednaný produkt. Podívejte se na příklady – zde je harmonie viditelná pouhým okem a obal je předehrou (to nejlepší se odehraje teprve za okamžik!).

  • Krabice s potiskem -1
  • Krabice s potiskem -2

Jak vidíte, obal nemusí pouze zásilku chránit. Existuje celá řada dalších rolí, na které by se nemělo zapomínat – upoutá pozornost, vyvolá vzrušení před vybalením z krabice, vzbudí pozitivní emoce, zaujme smysly a vyvolá příjemné asociace, i když od nákupu uběhla nějaká doba.

0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Polygrafické bestsellery. Zkontrolujte, zda je znáte všechny
Následující článek
Barva roku 2021 podle Pantone

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru