Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignObaly a krabiceTipyTisk

Směr: obaly a krabice! Podívejte se na některé inspirativní příklady

autor Justprint 15 prosince 2020
autor Justprint 15 prosince 2020 0 komentář

Obal je často stejně důležitý jako samotný produkt. Může účinně přilákat pozornost, vyvolat zájem a přesvědčit lidi, aby si produkt koupili. Proto je tento text věnován výhradně obalům, které jsou ztělesněním kreativity a dobrého brandingu. Bude to překvapivé, barevné a neobvyklé. A proč jsme si tentokrát vybrali toto téma? Čtěte dále a dozvíte se to. 🙂


📦 Ještě víc, ještě lépe

Tento článek je předzvěstí něčeho nového, další kapitoly, kterou právě otevíráme v Justprint. Realizace velkého projektu se blíží do finální fáze a brzy budeme moci oznámit premiéru zcela nové kategorie produktů – obalů. Doposud jsme měli několik produktů, které lze samozřejmě takto klasifikovat (m. j. balicí papír, papírové tašky), ale to, co Vám brzy odhalíme, dává mnohem více možností. A i když ještě nebudeme zacházet do podrobností, obrázek, který někdy mluví lépe než slova, odhalí docela dost z tohoto překvapení. 🙂


📦 Obal, který vypráví příběh

Hlavním hrdinou je zde poštovní krabice, se kterou můžete dělat téměř cokoli! Potisk jednou barvou i plnou paletou, možnost použití doplňků, jako jsou zušlechtění nebo přebaly – to vše dělá z produktu, který měl sloužit pouze jako doplněk k hlavnímu nákupu nebo pro ochranu při přepravě, malé umělecké dílo, stejně atraktivní jako to, co je předmětem nákupu. Obal je prvním okamžikem kontaktu s vizuální identitou značky a možností navázání dialogu s příjemcem.

Nechte svůj obal stimulovat představivost a od prvního pohledu vyprávělo krásný příběh.

  • Fot. Packhelp
  • Fot. margotelena.com

Minimalismus je stále silným trendem v designu obalů. Čistá forma, žádné ozdoby a vysoce exponovaný reklamní slogan pomáhají se správným příjmem zprávy.

  • Fot. Packhelp
  • Fot. Dawnprinting.com

Doplňky mohou zvýšit estetickou hodnotu nejjednoduššího obalu. Na příkladech níže: barevný přebal a balicí papír s jemnými motivy. Tak málo, ale dělá rozdíl!

  • Fot. Charley Harper Studio
  • Fot. Etsy

📦 Přitahujte zrak, šokujte, překvapujte

Tato strategie bude fungovat, když hledáte zajímavé zvýraznění, které by mělo přesvědčit potenciálního kupce, aby mezi nabídkami jiných výrobců sáhl právě po vašem produktu. Existuje mnoho strategií a než přejdete do fáze návrhu, přezkoumejte trh, zjistěte, co konkurence nemá, a přizpůsobte nápad potřebám Vašeho podnikání. Nechte vizuální identitu svých produktů odpovídat hodnotám značky a přenášet její energii. Zde je několik osvěžujících příkladů, udržených právě v této konvenci.

  • Fot. Packaging of the world
  • Fot. Packaging of the world
  • Fot. My subscription addiction
  • Fot. Cratejoy

📦 Příslib luxusu

Pokud lokalizujete svůj produkt jako luxusní, potřebujete k dosažení svého cíle promyšlený obal z vysoce kvalitních surovin. Krabice je jako vizitka – pokud není dostatečně přesvědčivá, nemusí váš produkt vzbuzovat důvěru, i když uvnitř může být položka nejlepší ve své třídě a v nejlepší cenové relaci. Obal má vliv na lokalizaci produktu, proto by mu měla být věnována stejná pozornost jako produktové nabídce.

  • Fot. Epok design
  • Fot. I’m the lab
  • Fot. Ancarrion
  • Fot. Pinterest
  • Fot. Whistles

📦 Originální tvary a formáty

Trička v krabici na pizzu nebo voda tam, kde byste očekávali mléko? Takový postup může být trefou do černého, pokud hledáte zvýraznění přitahující pozornost. Kromě toho je možné dosáhnout tohoto cíle pomocí jednoduchých a nekomplikovaných projektů. Následující příklady to snadno dokazují!

  • Fot. Designinspiration
  • Fot. Designinspiration
  • Fot. d’Emmelie Abiewakie

📦 Balicí tašky a balicí papír

Nemusí to být další nudný prvek obalu a designéři mohou být s papírovými taškami opravdu kreativní!🙂 Existuje mnoho možností – od zajímavých potisků (simulujících samolepky) až po hraní s prvky (úchyty) a použití části tašky jako prodloužení navrženého vzoru. Podívejte se, jak nápadité to může být!

  • Fot. Ads of the world
  • Fot. arustamayanddave
  • Fot. Buzzfeed

Balicí papír je dalším detailem, díky kterému je rozbalování příjemnější a branding je zapamatovatelný na delší dobu. Kromě vizuální stránky má tento produkt také přidanou hodnotu v podobě možnosti opětovného použití papíru (k zabalení dárku nebo ochraně obálky knihy – kolik hlav, tolik nápadů!).

  • Fot. Etsy
  • Fot. Juke box
  • Fot. Etsy

Zde dnes končíme, ale slibuji, že to není naše poslední slovo v tématice obalů! Podle zásady, že s jídlem roste chuť, pro Vás v této kategorii připravujeme nové články. Choďte sem častěji 😉


Fot. z obálky: Zápalky HEAT. Zdroj: Packaging of the world.

0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Druhy papíru pro tisk – část 2 – dekorativní papíry
Následující článek
Polygrafické bestsellery. Zkontrolujte, zda je znáte všechny

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru