Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignTipyTisk

Způsoby, jak inzerovat malé firmy

autor Justprint 9 června 2020
autor Justprint 9 června 2020 0 komentář

Pokud již vlastníte svou firmu, možná je čas bojovat za její viditelnost. Jak podpořit malé firmy a nezkrachovat? Zde je několik způsobů, jak efektivně inzerovat jakékoliv podnikání

Reklama společnosti – máte na to papír

Reklama malého podniku se neobejde bez tištěných materiálů. To se týká jak dočasných propagačních akcí na plakátech nebo letácích, tak investic do kancelářských potřeb. Dokonce i malý podnik by měl mít svou vlastní knihu, která vám umožní důsledně přenést osobnost na papír. Vizitky, knihy, poznámkové bloky a firemní katalogy se starají o své image a zvyšují povědomí o značce. Kreativní výtisky s vaším logem mohou být také dobrým dárkem pro zákazníky a dodavatele.

Dočasné propagace stojí za to sdělovat na reklamních letácích, plakátech a složkách. Mohou být rozdány v kanceláři společnosti, na ulici nebo zaslány zákazníkům a kolegům. K tiskovým materiálům stojí za to přidat slevový kupón, slevu nebo jiný doplněk, který vám pomůže zapamatovat si zprávu.

Vnější reklama – tedy výstup mezi lidi

Navíc stojí za to investovat do externích nosičů – tedy cedulí, štítů a bannerů. Tato média, doplněná zajímavým designem, ztěžují průchod kolem Vaší firmy. Každý z nich si můžete vybrat v reflexní verzi, která bude také viditelná po setmění. Kromě cedulí si můžete vybrat také samolepky pro výlohy nebo cedule, které zvou kolemjdoucí do vašeho sídla.

Bannery

Reklama na pozornost – rollupy

Velmi praktickým reklamním prvkem jsou také speciální stojany. Jsou užitečné jak v sídle společnosti, tak na trzích, výstavách a konferencích. Rollupy lze vytisknout jakoukoli grafikou a použít jako exponát nebo reklamní stěnu, která zobrazuje produkt nebo službu. Výhodou reklamních stojanů je nejen jejich relativně nízká cena, ale také to, že je lze použít opakovaně a jejich montáž (a demontáž) trvá několik sekund.

Reklama na internetu

Kromě samotných výtisků by měly malé firmy investovat také do internetové reklamy. Mnoho nástrojů je dnes k dispozici i pro začínající živnostníky a obchodníky. Absolutní základ je vlastní webová stránka-ta může být věnovaná, ale i  na poháněná zdarma. Stále častěji firmy raději vedou svou komunikaci pouze na Facebooku. Stojí za to postarat se o čitelnost stránky a časté aktualizace.

Co dělat, abyste přilákali (a udrželi) pozornost publika? Především – sdílejte znalosti, kuriozity a informujte o nejčerstvějších nabídkách. Přimět zákazníky, aby vás sledovali. Dělejte to ze srdce a se srdcem – okruh fanoušků se jistě bude zvětšovat.

Kromě stránek a profilů na sociálních sítích stojí za to postarat se také o provoz z vyhledávačů na internetu. Hlavní otázky SEO lze nalézt v průmyslových blozích. A ne, nemusíte okamžitě investovat peníze do drahého školení – v těchto dnech jsou znalosti k dispozici všem-stačí jen dobře hledat. Dbejte na správnou strukturu stránky, zajímavý a aktuální obsah. Pokud provozujete online obchod, přidejte do každého produktu jedinečný popis, fotografii a možnost hodnocení. Také vytvořte sekci s tipy a inspiracemi – něco, co může rozšířit znalosti vašeho publika. Znáte potřeby zákazníků a snažte se být vždy o krok před nimi.

Někdy také stojí za to investovat do placené reklamy ve vyhledávačích. Jedná se o textové reklamy, tedy ty, které jsou viditelné ve výsledcích vyhledávání, a grafické reklamy. Pokud provozujete e-commerce projekt, zvažte remarketing, stejně jako bannery a flexibilní reklamy. Pokud máte nahromaděnou zákaznickou základnu, nabídněte jim něco zvláštního v newsletteru. Pozvěte je, aby se podělili o svůj názor, získali slevy, účastnili se soutěží a zlepšili Vaše produkty a služby. Nejen k zákazníkům promlouvejte, ale především jim naslouchejte – je to nejlepší kompas pro úspěch vašeho podnikání.

0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Jak připravit soubor pro tisk?
Následující článek
Top 3 kancelářských materiálů

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru