Justprint.cz Blog
  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.cz Blog

Vítejte na našem blogu!

  • Produkty
  • Tisk
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignTipyTisk

Tajemství efektivní velkoformátové reklamy

autor Justprint 24 ledna 2020
autor Justprint 24 ledna 2020 0 komentář

Velkoformátová reklama je jedním z nejefektivnějších reklamních nosičů, ale pouze pod podmínkou, že bude správně naplánována a zrealizována. Jaké je tajemství efektivní venkovní reklamy?

Specifikujte cíl velkoformátové reklamy

Pilířem každé efektivní outdoorové kampaně je důmyslná strategie a vhodně vybrané nástroje. Velkoformátová reklama musí být dobře naplánována a ušita na míru potřeb příjemců a daného brandu. Zamyslete se, zda vám záleží na imageové kampani, nebo na prodejní kampani. Rozhodněte se, jaký cíl chcete dosáhnout, co sdělit a komu to sdělit. To by měl být absolutní základ pro pozdější výběr obsahu a vzhledu vašich bannerů.

Zdroj: Unsplash.com

Kdo je příjemcem reklamních bannerů?

Když už víte, co chcete sdělit, promyslete si, jak zohlednit očekávání příjemců. Zamyslete se, komu je vaše sdělení určeno. Velkoformátová reklama, samozřejmě, oslovuje velkou a velmi pestrou skupinu příjemců, účinný banner by však měl zaměřen na určitou skupinu, a právě ji zaujmout. Ve snaze o oslovení všech se vám může stát, že neoslovíte nikoho.

Velkoformátová reklama
Zdroj: Pinterest.com

Komu adresovat velkoformátovou reklamu?

Nejjednodušším způsobem výběru příjemců je představit si konkrétní osobu, tedy „modelového“ zákazníka. Co nepřesněji popište potenciálního příjemce: jeho vzhled, osobnost, cíle a potřeby. Co má rád, jak vypadá jeho den, po čem touží a co očekává? Když už je tato osoba téměř hmatatelná, zamyslete se, jak byste ji oslovovali, kdybyste se s ní setkali osobně. Promyslete si, jaká slova, argumenty a obrazy by ji mohly přesvědčit, aby vaši nabídku využila. Potom si představte situaci, kdy se příjemce setká s vaší venkovní reklamou, co udělá, o čem může přemýšlet a co by ho dokázalo zaujmout?

Velkoformátová reklama na budově
Zdroj: Pinterest.com

Outdoorová reklama – méně znamená více

Dobrá, už máte cíl kampaně, cílovou skupinu a nápady na svůj banner. Co teď? Nyní přišel čas zaměstnat grafika, který převede vaše nápady do velkoformátové reklamy. Máte-li vypracován firemní styl, napomeňte, aby se s ním každý materiál, včetně billboardů, shodoval. Důsledně dodržujte specifikované barvy, uspořádání a logo. A jak navrhnout efektivní reklamní banner? Nezapomeňte u banneru dodržet míru, nezahlťte ho texty, ale postarejte se, aby byl přehledný a čitelný. Příjemce mu totiž bude věnovat pouze okamžik, proto ho nepromarněte.

Jednostranný banner
Jednostranný banner

Nevyprávějte, ale ukažte

U velkoformátové reklamy je důležitější obraz než slovo. Nepřehánějte to s textem, protože nikdo ho nestihne (a ani nechce) přečíst. Adekvátní heslo a obraz by měly sdělit všechno, a to už na první pohled. Nenuťte příjemce, aby přemýšleli, co měl autor na mysli (pokud se nejedná o teaser). Nezapomeňte, že vaše sdělení má být krátké a konkrétní. Delší formy si nechejte na letáky a reklamní katalogy. Upoutejte zrak a pozornost, zaujměte příjemce, ale ne za každou cenu. Levné triky mohou znamenat větší ztrátu než užitek. Raději investujte do dlouhodobých vztahů, než abyste sázeli na krátký běh (např. velmi jednoduché, agresivní sdělení).

Síťovina Mesh

Na čem tisknout velkoformátovou reklamu?

To záleží na tom, jaký výsledek chcete dosáhnout a jaký rozpočet a reklamní nosič máte k dispozici. Klasický reklamní banner včetně svařování a výroby oček, s rozměry přibližně 3 x 1 m, můžete dostat už za přibližně 526 CZK. Pokud váš nosič umožní expozici obou stran banneru, vyplatí se doplatit a vybrat si banner oboustranný. Pokud vám záleží na tom, aby vaše sdělení zářilo živými barvami, a to přes den i v noci, bude dobrou volbou reflexní banner. Má-li být vaše velkoformátová reklama použita na lešení nebo budově, bude nejlepším materiálem propouštějícím světlo a vzduch síťovina nazývaná mesh.

0 komentář
0
FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Předchozí článek
Jak vybrat nejlepší reklamní plakáty?
Následující článek
Vizuální identifikace restaurace

Mohlo by se Vám také líbit:

Obaly během boje o snížení výrobních nákladů produktů....

19 září 2024

Eko aneb polygrafie z druhé strany – polygrafický...

12 srpna 2024

Jedinečné a nezapomenutelné – prozkoumejte možnosti povrchové úpravy...

25 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B4

18 ledna 2024

Překvapte tím, co je uvnitř. Reklama tisk e-commerce

11 ledna 2024

Co čeká tiskařský průmyslový sektor v roce 2024?...

4 ledna 2024

Přibližme si individuální formáty. B3

28 prosince 2023

Přibližme si individuální formáty. B2

14 prosince 2023

Katalog s dodatečnou hodnotou. Vyzkoušejte tyto nápady

7 prosince 2023

Tisk bestsellerů ve slavnostní atmosféře

30 listopadu 2023

Napsat komentář Odstranit odpověď

Pamatovat si moje jméno, e-mail a stránku v prohlížeči

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zůstat v kontaktu

Facebook Instagram

Justprint.cz - O NÁS

Jsme moderní internetová tiskárna a můžeme pro Vás vytisknout cokoli - za atraktivní cenu, v krátkém termínu a zboží doručíme až k Vašim dveřím! Tiskneme na různých typech materiálů. Naše tiskárna není jen halou plnou moderní technologie, je to také tým 700 lidí – nadšenců, kteří svými zkušenostmi 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kontrolují každý krok Vaší objednávky. Díky vlastnímu, modernímu tiskařskému parku a vázárně realizujeme na jednom místě ofsetový tisk, digitální tisk v ofsetové kvalitě, ofsetový UV tisk, solventní a UV tisk.

Nejpopulárnější články

  • 1

    Nabídkové složky – co byste o nich měli vědět?

    23 března 2020
  • 2

    Kalendáře 2023. Přehled nejzajímavějších projektů

    10 listopadu 2022
  • 3

    Formáty a rozměry plakátů čili až to uvidím, tak to pochopím

    20 prosince 2019
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.cz - All Right Reserved. Nastavení souborů cookie


Zpět nahoru