Známe potenciál reklamních katalogů, známe také jejich citlivé body. S radostí s Vámi sdílíme znalosti, proto jsme vytvořili sérii e-knih, díky nimž budou mít vaše katalogy pouze dobré stránky.
Jsou reklamní katalogy stále účinné?
To si teda pište! Čas letí, nové technologie nás zaplavují, ale navzdory mnohým předpovědím – tištěné materiály nevyhynuly. Naopak se mají čím dál lépe a pořád jsou jedním z důležitých pilířů reklamní strategie. Nejsou to jen prázdná slova, ale znalosti podložené výzkumem. Analýza firmy Millward Brown jasně ukazuje, že tištěné materiály jsou rozhodně účinnější než ty digitální. Proč?
Papír vládne!
Jeho síla je založena na mnoha prvcích – za prvé, papír je hmotný, hmatatelný, má vůni, strukturu a tvar. Stimuluje tedy náš mozek mnohem více než obrázky zobrazované na monitoru. Adresné zaslání vyvolává více emocí a je mnohem lépe zapamatováno než virtuální zaslání. Krom toho ještě dotek – možnost volně si prohlížet, vytrhávat a označovat stránky. A co je nejdůležitější – katalog funguje bez Wi-Fi, bez elektřiny, bez kabelů. Papír má jednoduše několik staletí dlouhou tradici a vzbuzuje větší důvěru než virtuální publikace – je to prestižní médium, které – bez zbytečných řečí – prostě funguje.
Katalogy mají tu silu! A to již po celá staletí
Je zajímavé, že tuto sílu hromadí již dlouho. Věděli jste, že jejich historie sahá až do 15. století? My jsme to také nevěděli, ale po malém průzkumu se ukázalo, že první katalog byl vytvořen v Benátkách v roce 1498! Více o historii katalogů a proč (naštěstí) nesdílejí osud mamutů – si můžete přečíst zde.
Katalogové know-how pro všechny!
Každý den prochází našimi výrobními linkami několik stovek stránek katalogů. Než k tomu dojde, naše telefonní linky se někdy rozpalují do ruda, konzultanti jsou na pokraji sil a grafici nervózně vyklepávají rytmus this is the end. Jsme si vědomi toho, že navrhnout a připravit katalogy k tisku nemusí být vždy snadné a na cestě se objeví mnoho otazníků. Proto jsme sebrali síly a připravili pro vás katalogový záchranný kruh.
Odpovídáme dříve, než se zeptáte
Tentokrát nečekáme, až se zeptáte – ale (od)povídáme, a to (doufáme) vyčerpávajícím způsobem – až 5 e-knih. Speciálně pro designéry a marketéry jsme připravili cyklus se zásadním názvem katalog_fin.pdf. Chceme vám práci alespoň trochu usnadnit, vést vás, odpovídat a inspirovat. V cyklu se seznámíte se:
_základními tipy
_trendy při navrhování katalogů
_nejčastějšími chybami při přípravě tisku
_přípravou katalogu k tisku
_abecedou objednávání v naší tiskárně
Naše e-knihy si můžete stáhnout zde:
Katalog_01_fin.pdf – zde vysvětlujeme základy – tzn. jak začít pracovat s katalogy, čím se řídit a jak si naplánovat práci. Můžete také počítat s troškou inspirací, které můžou probudit vaši kreativitu.
Katalog_02_fin.pdf – v této elektronické knize najdete nejžhavější designové trendy, nutné nástroje, pluginy a triky. Nebudou chybět konkrétní odkazy a nejzajímavější řešení.
Katalog_03_fin.pdf – jak se vyhnout chybám při navrhování katalogů? Dozvíte se ve třetí části cyklu.
Katalog_04_fin.pdf – rozsáhlý materiál o tom, jak správně připravit soubor s katalogem k tisku v grafickém programu InDesign – pouze konkrétní informace a dobré rady.
Doufáme, že vám naše e-knihy pomohou ve vaší každodenní práci a že jejich četba bude pro vás stejně příjemná jako pro nás jejich psaní!