Jak navrhnout kalendáře, aby byly příjemné na pohled a funkční po celý rok? Přečtěte si 5 praktických tipů.
1. Vyberte ověřené formáty
Pokud víte, že vaše publikum reaguje na váš reklamní kalendář rok co rok se stejným nadšením, držte se toho, co je osvědčené a oblíbené. Čím více toho o svých zákaznících víte, tím snadněji přizpůsobíte optimální typ a formát kalendáře. Máte mezi svými zákazníky automechaniky? Rozhodněte se pro plakátový/listový kalendář, který bude v dílně vždy na viditelném místě. Pořádáte školení pro účetní kanceláře? Přemýšlejte o stolních kalendářích s velkým prostorem pro poznámky, rozvrhy a poznámky k důležitým událostem dne.
Nástěnný kalendář se spirálou: klasické dílo tohoto žánru
Pokud jde o osvědčené formáty, jsou spirálové nástěnné kalendáře rok co rok nejlepší volbou. Jsou praktické, umožní vám naplánovat si čtvrtletí a díky velkému kalendáři jsou snadno čitelné, i když visí na zdi mimo váš pracovní stůl.
2. Přizpůsobení se grafickým trendům
Pokud chcete, aby váš kalendář lahodil oku po celý rok, podívejte se na grafické trendy pro rok 2024, než začnete navrhovat. Vyberte si směr, který nejlépe odpovídá charakteru vaší značky, a vytvořte design, který bude aktuální po dobu 12 měsíců. Gradientní kompozice krásně zvýrazní i spirálový nástěnný kalendář. Stolní kalendář ve tvaru pyramidy bude vyjadřovat minimalismus. A pyramidové kalendáře na šedém, kraftovém kartonu budou také zapadat do trendu šetrného k životnímu prostředí.
Prozkoumejte grafické trendy pro příští rok ↓
✦ Nápověda:
Podle tohoto pravidla můžete každoročně navrhovat firemní kalendáře, které se stanou identifikačním prvkem vaší značky a příjemci se budou těšit, čím je překvapíte v následujícím roce. Na podobném mechanismu postavila společnost Pantone svou anketu Pantone Barva roku.
Zjistěte, jaká barva bude vládnout v roce 2023 ↓
3. Projevte svou kreativitu
Pracujete v kreativním průmyslu nebo jen rádi překvapujete lidi neobvyklými kreativními nápady? Kalendáře vám to umožní! Experimentujte s formáty a typy, vyzkoušejte každý rok novou variantu firemního kalendáře a zjistěte, které z nich mají u vašeho publika největší ohlas.
4. Demonstrujte hodnoty
Podporuje vaše společnost důležité sociální iniciativy a provádí rozsáhlé aktivity v oblasti CSR? Uveďte to ve svém zákaznickém kalendáři. Dobře zde funguje například měsíční spirálová pyramida, kde můžete na každou kartu vedle kalendáře umístit fotografii nebo popis charitativní organizace. Jsou vaší značce blízké ekologické a environmentální hodnoty? Zvolte pyramidu od společnosti Kraft, která při tisku vašich marketingových materiálů upozorní na zodpovědný výběr surovin.
✦ Nápověda:
Kraftové pyramidy lze balit do praktických recyklovaných bavlněných tašek.
5. Vytváření přidané hodnoty
Pokud provozujete marketingovou agenturu nebo pracujete v oblasti prodeje, můžete svůj kalendář navrhnout tak, aby obsahoval neobvyklé svátky nebo důležité oborové události a konference, které mohou být pro vaše zákazníky zajímavé. Představte si tu reakci, když pod datem 3. října, což je Světový den zákaznické zkušenosti, najde člověk s kalendářem v ruce přání právě od vás! 🙂eń Klienta, osoba mająca w ręku kalendarz znajdzie od ciebie życzenia! 🙂
Přečtěte si také: