Projekt vizitky, která má přitahovat, vyniknout a účinně chránit před sesláním na dno zásuvky nebo, ještě hůře – vyhozením do koše – není snadná záležitost, ale po přečtení této příručky už nebude existovat nic, s čím byste si nedokázali poradit. Podívejte se, jak se s tímto úkolem vypořádat v několika jednoduchých krocích.
Nejlepší vizitka, jaká?
Taková, která přitáhne pozornost efektivněji než jiné tradiční vizitky. Prvním bodem na seznamu úkolů na cestě k dokonalé vizitce proto bude důkladné promyšlení projektu, a to ještě ve fázi koncepce. Než zasednete k Photoshopu nebo jiného grafického programu nebo připravíte brief pro grafika, zamyslete se nad tím, jaký efekt chcete dosáhnout tím, že někomu dáte vizitku. Berete to jako tradiční nástroj pro přenos kontaktních údajů, nebo do toho chcete dát všechno, protože všechno, co děláte, musí být vždy provedeno ne na 100%, ale alespoň na 120%?
Nahoře : klasická vizitka, jejíž projekt odpovídá přijaté vizuální identifikaci. Záměrně zde nebylo použito vylepšení ve formě UV laku a fólie , aby vzhled vizitky odpovídal ekologickému vzhledu značky.
Jaký byznys, taková vizitka
Projekt by měl být přizpůsoben druhu Vašeho podnikání. Pokud provozujete advokátní kancelář, možná je lepší nepřehánět to s kontrasty a udržovat produkt v decentních barvách? Podívejte se na příklad – advokátní kancelář vidi&vici se zaměřila na minimalismus a jednoduchost projektu poskytla vizitce zároveň maximální čitelnost.
Působíte v technologickém sektoru? Takové podnikání vytváří vynikající podmínky pro experimentování, a to i z hlediska možností, jaké nabízí moderní polygrafie. Hrajte si s formou, vylepšeními a typem tisku. Čím inovativnější koncept Vás napadne, tím lépe bude odpovídat typu činnosti, kterou vykonáváte. Nebyl to ten efekt, na kterém Vám záleželo?
Projekt vizitky hotový? Čas na specifikaci!
Zde mám na mysli výběr parametrů před objednáním vizitek pro tisk. Způsob na ideální vizitku – kromě dokonalého a poutavého designu – se za tím skrývá papír, na který budou vizitky vytištěny, a vylepšení, která pomohou zvýraznit prvky, které stojí za zdůraznění. Na justprint.cz si můžete vybrat ze široké škály papírů – od tradičních křídy a ofsetů, na kterých jsou nejčastěji tištěny vizitky, až po dekorativní papíry – ty vyhoví i těm nejnáročnějším projektům.
Při plánování projektu vizitky si můžete vybrat z následujících surovin:
- matná křída 350 g
- X-Per Premium White 320 g
- Arcoprint Avorio 300 g
- Nettuno Bianco Arctico 280 g
- Tintoreto Gesso 300 g
- Sirio Color (Dark Blue, Lampone, Black, Pietra) 290 g
- Picofilm P-350 M2 490 g
- Curious Metallics (Super Gold i Ice Silver) 300 g
- Freelife Kendo White 300 g
- Environment Desert 270 g
- Materica Kraft 250 g
Další informace o papírech dostupných v nabídce Justprint naleznete zde:
Mezi vylepšeními najdete matnou fólii, lesklou fólii, fólii soft touch a selektivní UV lak.
Záleží Vám na efektu zaskočení? Vyberte vizitky Multiloft
Nejlepší vizitka je ta, na kterou se dlouho vzpomíná a kterou nelze jen tak vyhodit do koše. Jedním ze snadných způsobů, jak dosáhnout takového efektu, je použití papíru Multiloft, díky kterému vizitka zaskakuje svou tloušťkou a strukturou (3 lepené vrstvy papíru přiléhající k sobě, což zajišťuje produktu jedinečnou tloušťku, která ji rozhodně odlišuje na pozadí jiných vizitek). V případě vizitky Multiloft si můžete také zajímavě pohrát s barvami díky velkému výběru variant tohoto materiálu se střední vrstvou různých odstínů (v Justprint najdete výplně v barvě bílé, ecru, žluté, oranžové, růžové, fialové, červené, tyrkysové, modré, pastelové zelené, zelené a černé).
Multiloftové vizitky jsou u nás stále v akci – můžete si je objednat o 50 % levněji.
Pokud nechcete šílet s tloušťkou vizitky, ale například chcete do projektu vložit spoustu informací, pomyslete o skládané vizitce, která tuto možnost dává a navíc vyčnívá na pozadí klasické, jednoduché vizitky.