Obal je často stejně důležitý jako samotný produkt. Může účinně přilákat pozornost, vyvolat zájem a přesvědčit lidi, aby si produkt koupili. Proto je tento text věnován výhradně obalům, které jsou ztělesněním kreativity a dobrého brandingu. Bude to překvapivé, barevné a neobvyklé. A proč jsme si tentokrát vybrali toto téma? Čtěte dále a dozvíte se to. 🙂
-
Dnes na blogu pro Vás máme další článek na téma „Druhy papíru pro tisk“. Tentokrát si něco povíme o dekorativních papírech. Co se ukrývá pod tímto názvem? Pokračujte ve čtení,…
-
Nemáte žádné zkušenosti v objednávání výtisků, a když přijde čas pro výběr papíru a z voliče na Justprint se odehrává celý seznam jmen, které Vám absolutně nic Vám neříkají a…
-
Tištěné reklamní nebo propagační materiály jsou stále velmi populární. Kontakt s papírem dává pocit hmatatelnosti předložené nabídky, přibližuje k ní příjemce, zapojuje smysly a ovlivňuje představivost. Není divu, že v…
-
Sezóna kalendářů je v nejlepším a nyní je poslední vhodný čas k jejich objednání! Na našem Facebookovém profilu se od srpna objevily příspěvky, kde jsme předvedli určitý typ kalendáře, vyjmenovali…
-
Papír stále láká a zajímavé je, že jeho postavení ve světě ovládaném digitálními médii zřejmě vůbec není ohroženo. Papír má v sobě „to něco“ a komunikace v tištěné verzi může…
-
Období tisku kalendářů je již v plném proudu – právě teď stojí za to přemýšlet o tisku kalendářů pro rok 2021. Na samém počátku mám pro Vás 2 překvapení.
-
Stacionární obchod, kavárna nebo výstavní stánek – všechna tato místa potřebují přislušné prostředí. Co tím myslíme? Výstavu doplněnou propagačními a informačními materiály, jejichž úkolem bude budování vztahů na mezi značkou…
-
Zde je další paleta inspirace a návrhářských trendů, které letos klíčí. Podívejte se, pociťte to a nechte se unést!
-
Polovina roku 2020 je za námi, je to ideální čas pro shrnutí designových trendů. Co v kreativitě piští, skřípe a co growluje?