Bezpečné nákupy Doprava zdarma
555441555 | po - pá 8:00 - 16:00 info@justprint.cz
JustPrint
Přihlásit se 0

Pro nahlášení reklamace nám pošlete důvod Vaší reklamace, fotografie produktu, na kterých bude viditelná vada jednoho i více produktů a číslo zakázky. Email pošlete na adresu info@justprint.cz. Lhůta na vyřízení reklamace je od 1 do 3 pracovních dní.

Pro nahlášení reklamace má klient 14 dní od doručení zásilky.

Společnost JustPrint.cz se snaží vyřešit stížnost co nejdříve, obvykle do 3 pracovních dnů od jejího podání. Část stížnosti však vyžaduje podrobnější analýzu, tehdy vyřešení reklamace může trvat déle. Pokud k tomu dojde v případě Vaší objednávky, budete o termínu, do kdy bude Vaše reklamace vyřízena informováni.

Pokud stížnost vyžaduje další dokumentaci nebo vysvětlení, máme právo si ho u klienta vyžádat prostřednictvím e-mailu. Zákazník je pak povinen předložit dokumenty do 7 dnů ode dne zaslání e-mailu, jinak může být stížnost odmítnuta.

Stížnosti jsou přijímány ve všední dny od 8:00 do 16:00. Reklamace odeslané po této době budou zpracovány následující pracovní den.