Každý den v práci dostaneme v průměru 44 e-mailů s různými úkoly. Dalších 20 e-mailů představují reklamy.

Kolik z nich si ale pamatujete?

A co kdyby na Vašem stole přistála obálka s potiskem předpovídajícím její obsah? V takovém případě byste si zapamatovali toto oznámení? Odpověď zní: ano!

Promyšlený a ucelený koncept podpořený zajímavou kreativitou je vždy po zásluze oceněn a skvěle funguje. Vaše obálky musí zaujmout – nebojte se různých typů a barev. Podívejte se na využití obálek a prohlédněte si formáty, které tiskneme.

Zeptejte se na obálky

1. Obálky s brandingem (bez okénka)

Nejoblíbenějším řešením je tisk oficiálního sloganu a loga společnosti, je důležité dbát na první dojem. Můžete také přidat dodatečné identifikační prvky, díky nimž bude Vaše zásilka atraktivnější.

Můžete natisknout sdělení, které podtrhne charakter Vaší značky. Pokud značka komunikuje se zákazníky uvolněně, tak by vymyšlení vtipné fráze nemělo být žádný problém.

Navrhněte a vytiskněte na obálku hrdinu Vaší značky, který adresáta přivítá milými slovy. Nebo můžete navrhnout několik vzorů pro diverzifikaci sdělení?

Zeptejte se na obálky

Formáty:

Obálka C6 na šířku (162 x 114 mm) zavírání na delší straně, bílý ofsetový papír 70 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Čtvercová obálka K45 (155 x 155 mm) zavírání na horní straně, bílý ofsetový papír 100 g, bez maskovacího podtisku, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Obálka DL na šířku (220 x 110 mm) zavírání na delší straně, bílý ofsetový papír 75 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Obálka C5 na šířku (229 x 162 mm) zavírání na delší nebo kratší straně, bílý ofsetový papír 80 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Obálka C4 na šířku (324 x 229 mm) zavírání na kratší straně, bílý ofsetový papír 90 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Zeptejte se na obálky

2. Obchodní obálky (s okénkem)

To je kategorie obálek, které se používají v každé firmě. Faktury, smlouvy, certifikáty – všechny dokumenty se posílají v obálkách s okénkem, protože jsou praktické. Pomocí nich můžete komunikovat se zákazníkem a vytisknout na ně informace, které jim dodají kouzlo.


Pomocí okénka můžete vnést zábavný prvek a dotvořit kolem něj příběh.


Nejběžnějším řešením je natištění firemního loga a sloganu – nezapomeňte, že dobře navržená a vytištěná obálka dělá první dojem a podtrhuje image značky.

Obálka C4 na výšku (229 x 324 mm) zavírání na kratší straně, okénko vpravo (90 x 55 mm) – umíst. 20P/58g, bílý ofsetový papír 90 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Obálka C5 na šírku (229 × 162 mm) zavírání na delší straně, okénko vpravo (90 x 45 mm) – umíst. 20P/65D, bílý ofsetový papír 80 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Obálka DL na šířku (220 x 110 mm) zavírání na delší straně, okénko vpravo (90 x 45 mm) – umíst. 20P/15D, bílý ofsetový papír 75 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Obálka C6 na šířku (162 x 114 mm) zavírání na delší straně, okénko vpravo (80 x 40 mm) – umíst. 15P/15D, bílý ofsetový papír 70 g, se standardním maskovacím podtiskem, zavírání: samolepící s odtrhávacím proužkem.

Formáty:

Zeptejte se na obálky

• Pokud Vám záleží na prvním dojmu, vytiskněte také hlavičkový papír, který bude s obálkou tvořit kompaktní sdělení.


• Jako další prvek identifikace značky zaveďte obálky – tisknete pro zákazníky vizitky, složky a bloky?Vytvořte návrh obálky, který doplní všechny materiály.

3. Vytvořte sadu

Přejít do obchodu