Látkové nákupní tašky - použijte konfigurátor

Látkové nákupní tašky - použijte konfigurátor

Objevte konfigurátor - nástroj, pomocí kterého můžete intuitivně navrhnout potisk na vybraném reklamním předmětu.

Konfigurátor je nástroj, který Vám umožní navrhnout produkt od začátku do konce. Najdete ho v záložce „Práce se soubory” – tedy na místě, kam obvykle přidáváte soubory pro tisk.

Tvorba projektu v konfigurátoru je jednoduchá a intuitivní. Z instrukce, kterou jsme pro Vás připravili, se v několika jednoduchých krocích dozvíte, jak vytvořit vizuálně atraktivní produkt bez nutnosti použití drahých a složitých grafických programů.

Než začnete navrhovat

1. Vyberte požadovaný produkt, určete jeho parametry, definujte náklad a klepněte na tlačítko OBJEDNAT

2. Po klepnutí na tlačítko OBJEDNAT automaticky přejdete na podrobnosti objednávky, kde se objeví záložka Práce se soubory. Zde můžete nahrát nebo vytvořit projekt svého produktu. Můžete si vybrat ze dvou možností: Přidávání souborů, kde nahrajete předem připravený projekt, nebo Vytvořit vlastní projekt - to je právě náš KONFIGURÁTOR, ve kterém si od začátku můžete navrhnout to, co je předmětem Vaší objednávky.

STÁHNĚTE SI INSTRUKCI PRO UŽÍVÁNÍ KONFIGURÁTORU

Práce v konfigurátoru

Jste v záložce Vytvořit vlastní projekt? Gratulujeme! Právě tam se nachází konfigurátor, ve kterém můžete krok za krokem vytvořit návrh vybraného obalu. V této části se objeví projektová mřížka, na kterou můžete umístit prvky jako: text, obrázek, tvar nebo QR kód. Od čeho tedy začít?

1. Přidejte text

V konfigurátoru se na levé straně nachází menu - po kliknutí na ikonu „A”, se zobrazí dvě nové funkce: Text a Formátovat text.

Když vejdete do sekce Text, na mřížce produktu se zobrazí textové pole – zadejte tam obsah, který má být na projektu, a poté umístěte nápis na příslušnou stěnu na mřížce (umístěte kurzor myši na nápis, podržte stisknuté levé tlačítko myši a přesuňte text na správné místo). Po přidání textového pole se nad Vaším projektem objeví jednoduchý textový editor.

V editoru můžete měnit parametry textu, jako jsou: typ písma, styl písma, velikost písma, barva písma, tučné písmo, kurzíva, podtržení, řádkování, mezera mezi znaky, barva rámu, průhlednost, zarovnání, stín a orámování textu.

2. Přidejte obrázek

Na levé straně nabídky se nachází i ikona „obrázku” – kliknij to miejsce, jestli chceš dodat grafikę do swojego projektu. Po nahrání se grafika uloží v knihovně a v případě potřeby ji můžete použít i v projektech jiných produktů.

Grafiku, která má být na Vašem projektu si vyberete z disku - přetáhněte obrázek přímo ze složky nebo z pracovní plochy do pole označeného v konfigurátoru, nebo ji vyberte z rozbalovacího seznamu. Po nahrání souboru se obrázek zobrazí na mřížce produktu - můžete jej posouvat stejně jako text v mřížce (umístěte kurzor myši na obrázek, podržte levé tlačítko myši a přesuňte grafiku na správné místo).

Chcete otočit nahranou grafiku? Je to jednoduché, stiskněte a podržte levé tlačítko myši a otáčejte obrázek libovolným směrem. Po nahrání a přidání vlastní grafiky do projektu se nad mřížkou objeví editor, kde můžete upravovat obrázek (jas, kontrast, odstín, sytost, efekt), přidat rám (upravit barvu a tloušťku), změnit průhlednost, zarovnání a uspořádání.

3. Přidejte tvar

Na levé straně menu také naleznete ikonu „čtverce” – klikněte na ni, chcete-li do svého návrhu přidat tvar. Můžete si vybrat přímku, obdélník a elipsu.

Vyberte si požadovaný tvar - po kliknutí na vybraný typ se tvar zobrazí na mřížce produktu. Můžete jej posouvat stejně jako text a grafiku na mřížce (umístěte kurzor myši na tvar, podržte stisknuté levé tlačítko myši a přesuňte tvar na správné místo).

Po výběru tvaru a jeho přidání do projektu jej můžete upravit - můžete si vybrat z takových funkcí, jako je barva výplně, změna barvy a tloušťky rámu, průhlednost, zarovnání a uspořádání.

4. Přidejte čárový kód nebo kód QR

Na levé straně menu je také ikona představující „několik čtverců” – klikněte na ni, pokud chcete do svého projektu přidat čárový kód nebo kód QR.

Z rozbalovacího seznamu vyberte kód, o který máte zájem. Pokud kód na produktu nepotřebujete, přeskočte tuto část nabídky.

Při výběru čárového kódu vyberte typ kódu a zadejte jeho číslo, poté klikněte na Vložit – kód se zobrazí na mřížce produktu. Můžete jej přesouvat stejně jako text a grafiku na mřížce (umístěte kurzor myši na tvar, podržte stisknuté levé tlačítko myši a přesuňte tvar na správné místo).

Při přidávání kódu QR uveďte, kam má kód přesměrovat - můžete si vybrat sekci Vizitka, kde můžete zadat kontaktní údaje, Odkaz, kde můžete vložit odkaz na webovou stránku nebo produkt a Telefon, kde můžete zadat kontaktní telefonní číslo. Po vyplnění požadované sekce, klikněte na tlačítko Vložit – kód se zobrazí na mřížce produktu. Můžete jej přesouvat stejně jako text a grafiku na mřížce (umístěte kurzor myši na tvar, podržte stisknuté levé tlačítko myši a přesuňte tvar na správné místo).

5. Náhled a uložení projektu

Svůj projekt můžete kdykoli uložit. Ukládejte projekt v různých fázích, a to i tehdy, když ještě není dokončen, abyste se ujistili, že se Vaše práce neztratí.

Chcete-li poslat projekt produktu jiné osobě ke schválení, v pravém dolním menu deaktivujte bezpečnostní linii, vyberte oblast s produktem a pořiďte snímek obrazovky.

Pokud je Váš projekt hotov, klikněte na zelené tlačítko Uložit a odeslat k ověření – najdete jej pod mřížkou s projektem, pod vizualizací výsledného produktu.

Po kliknutí na Uložit a odeslat k ověření se zobrazí okno, ve kterém se bude projekt chvíli zpracovávat. Pokud bude vše v pořádku a nezobrazí se žádné zprávy, které by naznačovaly změny projektu, můžete kliknout na poslední tlačítko Potvrdit projekt. Pokud systém navrhl změny nebo chcete ještě něco změnit sami, i když byl soubor přijat, klikněte na tlačítko Odmítnout (nachází se pod zeleným tlačítkem Potvrdit projekt).

Pokud projekt obsahuje chyby, jejich seznam se vygeneruje v okně po klepnutí na tlačítko Uložit a odeslat k ověření a po automatickém ověření projektu. Přečtěte si zprávy s chybami a vyřešte problémy kliknutím na tlačítko Odmítnout nebo Zpět, abyste mohli odeslat opravené soubory (umístěné nad zprávou o chybě) a vrátit se k úpravám projektu, aby jste mohli provést opravy.

Po klepnutí na tlačítko Odmítnout budete automaticky přesměrováni do pracovní sekce konfigurátoru, kde můžete svůj projekt dále upravovat. Pokud byly provedeny opravy, musíte projekt znovu odeslat k ověření (tlačítko Uložit a odeslat k ověření) a je-li vše v pořádku, konečně schválit projekt pomocí tlačítka Potvrdit projekt.

Pokud jste se dostali na toto místo - gratulujeme Vám! Na Vašem vysněném produktu se již pravděpodobně pracuje. A pokud máte další otázky související s konfigurátorem, kontaktujte naši Zákaznickou podporu.

Látkové nákupní tašky - objednejte produkty